|
6/3/2003 08:27
|
ענת סימון
|
מאת:
|
|
תחילת דיבור
|
כותרת:
|
גם לי לא נשמע כרגע שיש בעיה אקוטית . לגבי גיל מאוחר יותר : בגיל שנתיים מצופה שילד יוכל לחבר 3 מילים למשפט. יש מיעוט קטן של ילדים שצוברים הכל בשקט והדיבור מתפרץ להם בשטף בגיל שלוש ( כמו האחיין של שרי) . אבל מכיוון שאי אפשר לדעת אם הילד שלכם משתייך למיעוט הזה הייתי מציעה לא לחכות עד גיל שלוש ולקחת לאיבחון ילד שהיגיע לגיל שנתיים ועדיין לא מסוגל לחבר 3 מילים על מנת לוודא שאין איחור התפתחותי.
קוריוז קטן: עדי שלי שתק ושתק . הסברתי לו שאני נותנת לו ארכה ובגיל שנתיים הוא יובל אחר כבוד לאיבחון אצל שירלי ורדי. בוקר אחד ( לפני 4 חודשים) עדי ישב ושיחק עם קלמר מלא בפוגים . הפוגים נשפכו מהקלמר ועדי: " אמא, נפלו לי הפוגים" הייתי בשוק טוטלי!! הסתכלתי ביומן - זה היה בדיוק יום ההולדת שלו ( בן שנתיים) ומאז הוא לא מפסיק לדבר. ענת סימון
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|