פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 11:21 מיכל פ מאת:
עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר... כותרת:
לפני שנים הורי שהו באנגליה כמה שנים. לאמי היתה ידידה שבתה, כבת שלוש, לא דיברה אף מילה. יום אחד אמי וידידתה תכננו לצאת יחד לקניות. זה היה יום קר, והידידה הלבישה היטב את הילדה. הן כבר עמדו לצאת כאשר הילדה (שעד אותו היום לא דיברה, כן?) פצתה פיה ואמרה בזו הלשון:
?mommy, may I have my gloves, please
אמי אומרת שידידתה פשוט צנחה על הרצפה מרוב הלם...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  19:20 דאגנית יקרה, - עדה
5/3/2003  20:18 הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר - אסנת ש.
5/3/2003  20:51 תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור? - דאגנית
5/3/2003  20:52 והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת) - דאגנית
5/3/2003  21:03 גם אצלינו נועה דו לשונית - מרינה של נועה
5/3/2003  21:27 לדעתי זה בכלל לא איחור - תמי
5/3/2003  21:54 גם אני חושבת שאין מה לדאוג - סיגלגלי
5/3/2003  22:53 ובכן, דבר השכן... - לילוש
5/3/2003  23:51 יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3 - שרי
6/3/2003  00:23 אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת) - שרי
6/3/2003  08:27 תחילת דיבור - ענת סימון
6/3/2003  08:35 ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת) - זהר
6/3/2003  09:05 ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת) - תמי
6/3/2003  11:12 גם אצלנו - טלטל
6/3/2003  15:01 על גאון אחד דו לשוני. - תמי
7/3/2003  13:19 לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש