פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
7/3/2003 13:19
שרי
מאת:
לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
5/3/2003 19:20
דאגנית יקרה,
-
עדה
5/3/2003 20:18
הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר
-
אסנת ש.
5/3/2003 20:51
תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור?
-
דאגנית
5/3/2003 20:52
והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת)
-
דאגנית
5/3/2003 21:03
גם אצלינו נועה דו לשונית
-
מרינה של נועה
5/3/2003 21:27
לדעתי זה בכלל לא איחור
-
תמי
5/3/2003 21:54
גם אני חושבת שאין מה לדאוג
-
סיגלגלי
5/3/2003 22:53
ובכן, דבר השכן...
-
לילוש
5/3/2003 23:51
יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3
-
שרי
6/3/2003 00:23
אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת)
-
שרי
6/3/2003 08:27
תחילת דיבור
-
ענת סימון
6/3/2003 08:35
ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת)
-
זהר
6/3/2003 09:05
ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת)
-
תמי
6/3/2003 11:12
גם אצלנו
-
טלטל
6/3/2003 11:21
עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר...
-
מיכל פ
6/3/2003 15:01
על גאון אחד דו לשוני.
-
תמי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש