פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/3/2003 13:19 שרי מאת:
לא רק גאון -גם מתחיל בקריירה של מתורגמן... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  19:20 דאגנית יקרה, - עדה
5/3/2003  20:18 הי, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בעבר - אסנת ש.
5/3/2003  20:51 תודה לכן, אך האם לקשר אוטומטית את העובדה שאביו דובר אליו בשפה שונה משלי לאיחור? - דאגנית
5/3/2003  20:52 והאם זהו נחשב בכלל איחור? (ל"ת) - דאגנית
5/3/2003  21:03 גם אצלינו נועה דו לשונית - מרינה של נועה
5/3/2003  21:27 לדעתי זה בכלל לא איחור - תמי
5/3/2003  21:54 גם אני חושבת שאין מה לדאוג - סיגלגלי
5/3/2003  22:53 ובכן, דבר השכן... - לילוש
5/3/2003  23:51 יש לי אחין שהתחיל לדבר ממש רק בגיל 3 3 - שרי
6/3/2003  00:23 אני עייפה וכואבת לי הרגל... הואהתחיל לדבר בגיל שלוש... (ל"ת) - שרי
6/3/2003  08:27 תחילת דיבור - ענת סימון
6/3/2003  08:35 ענת יקרה מאד - סיפור מקסים !!! איזה חמוד עדי. (ל"ת) - זהר
6/3/2003  09:05 ענת, נו בטח, עד אותו רגע לא היו לו תלונות... (ל"ת) - תמי
6/3/2003  11:12 גם אצלנו - טלטל
6/3/2003  11:21 עוד סיפור מצחיק על דיבור בגיל מאוחר... - מיכל פ
6/3/2003  15:01 על גאון אחד דו לשוני. - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש