|
6/3/2003 14:54
|
אלמונית
|
מאת:
|
|
עוד שאלה בעניין ההתפרצות .....
|
כותרת:
|
קודם כל תודה רבה על התגובות-נרגעתי! אשמח לקבל תגובות נוספות:-) אפרופו עניין הצימרים- מישהי מכירה או שמעה על וילה גדולה להשכרה לסוף שבוע לא משנה איפה-העיקר שיהיה נחמד?! אנחנו רוצים להתארגן כמה זוגות עם הילדים. כל משפחה תקבל חדר.עשינו את זה כבר פעם בצפון. ממש מגניב!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|