|
6/3/2003 10:36
|
טלטל
|
מאת:
|
|
לשרי- לא הבנתי אם שללת הריון בפעם הראשונה
|
כותרת:
|
אני די בורה בתחום אבל שמעתי פעם על מקרים נדירים של תאומים שנהרו בהפרש של חודש כי האמא בייצה למרות שהיתה כבר בהריון. אז קודם כל אשמח אם מישהי תפריך/ תאשר את השמועה הנ"ל כי זו רק שמועה ולא קיבלתי לזה ביסוס עד עכשיו. אולי זו בכלל איזו "אגדה עירונית" שכזו?! ודבר שני- אם שללת הריון אז זה בכלל לא רלוונטי עבורך. ודבר שלישי- הרבה פעמים יש אי סדירות במחזורים ראשונים אחרי הנקה אז נשמע לי שזה די הגיוני שני ביוצים ללא מחזור. אבל שוב, הכל מסיפורים של חברות, משמועות ומשלל מקורות לא מאומתים. אז אני לא ממש ברת סמכא בתחום. דרך אגב, את רוצה להיות שוב בהריון?! אם כן- מחזיקה לך אצבעות... ימים יפים. טל
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|