פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 10:36 טלטל מאת:
לשרי- לא הבנתי אם שללת הריון בפעם הראשונה כותרת:
אני די בורה בתחום אבל שמעתי פעם על מקרים נדירים של תאומים שנהרו בהפרש של חודש כי האמא בייצה למרות שהיתה כבר בהריון.
אז קודם כל אשמח אם מישהי תפריך/ תאשר את השמועה הנ"ל כי זו רק שמועה ולא קיבלתי לזה ביסוס עד עכשיו. אולי זו בכלל איזו "אגדה עירונית" שכזו?!
ודבר שני- אם שללת הריון אז זה בכלל לא רלוונטי עבורך.
ודבר שלישי- הרבה פעמים יש אי סדירות במחזורים ראשונים אחרי הנקה אז נשמע לי שזה די הגיוני שני ביוצים ללא מחזור. אבל שוב, הכל מסיפורים של חברות, משמועות ומשלל מקורות לא מאומתים. אז אני לא ממש ברת סמכא בתחום.
דרך אגב, את רוצה להיות שוב בהריון?! אם כן- מחזיקה לך אצבעות...
ימים יפים.
טל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  20:20 יש לו אתר אינטרנט, צירפתי לינק להודעה של חני בעניין - אסנת ש.
5/3/2003  20:24 והנה דיון שווה בנושא - אסנת ש.
6/3/2003  09:07 לגמרי OT אבל פשוט יש פה מקום - בענייני ביוץ ומחזור. - שרי
6/3/2003  17:09 למיטב ידיעתי, הבלתי מקצועית בעליל, לא ייתכן ביוץ ללא מחזור, אלא אם את בהריון - איריס גוב
7/3/2003  13:09 תשובות-- - שרי
7/3/2003  23:01 שרי, לא רק שמעתי, גם הרגשתי - איריס גוב
10/3/2003  00:26 וואלה איריס - אז אני לא הפסיכית היחידה בשטח ( עם הפנטום..) (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש