|
6/3/2003 17:09
|
איריס גוב
|
מאת:
|
|
למיטב ידיעתי, הבלתי מקצועית בעליל, לא ייתכן ביוץ ללא מחזור, אלא אם את בהריון
|
כותרת:
|
לעניות דעתי, כנראה שהגוף עושה ניסיונות של לבייץ. מנסה לחזור לפעילות. ואם את לא בהריון, סבלנות, המחזור בא יבוא. (אישית זה אחד הדברים שאני כלל לא מתגעגעת אליהם. איזה כיף, כבר כמעט שנתיים בלי!)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|