פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/3/2003 13:09 שרי מאת:
תשובות-- כותרת:
לא שללתי הריון כי לא עלה על דעתי עד לפני כמה ימים שזו אופציה. וכן אני רוצה להיות שוב בהריון אבל עוד כמה חודשים לא עכשיו...
וזהו איריס - זה גם מה שאני חשבתי שהגוף מנסה לחזור לפעולה.. השאלה האם מישהי שמעה על תופעה כזו.. או שאני צריכה להתחיל לחפש רופא נשים..(כן אני יודעת.. צריך שיהיה רופא נשים..אבל אצלי זה כמו רופא שיניים - הולכים כשכואב..)


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  20:20 יש לו אתר אינטרנט, צירפתי לינק להודעה של חני בעניין - אסנת ש.
5/3/2003  20:24 והנה דיון שווה בנושא - אסנת ש.
6/3/2003  09:07 לגמרי OT אבל פשוט יש פה מקום - בענייני ביוץ ומחזור. - שרי
6/3/2003  10:36 לשרי- לא הבנתי אם שללת הריון בפעם הראשונה - טלטל
6/3/2003  17:09 למיטב ידיעתי, הבלתי מקצועית בעליל, לא ייתכן ביוץ ללא מחזור, אלא אם את בהריון - איריס גוב
7/3/2003  23:01 שרי, לא רק שמעתי, גם הרגשתי - איריס גוב
10/3/2003  00:26 וואלה איריס - אז אני לא הפסיכית היחידה בשטח ( עם הפנטום..) (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש