|
7/3/2003 13:09
|
שרי
|
מאת:
|
|
תשובות--
|
כותרת:
|
לא שללתי הריון כי לא עלה על דעתי עד לפני כמה ימים שזו אופציה. וכן אני רוצה להיות שוב בהריון אבל עוד כמה חודשים לא עכשיו... וזהו איריס - זה גם מה שאני חשבתי שהגוף מנסה לחזור לפעולה.. השאלה האם מישהי שמעה על תופעה כזו.. או שאני צריכה להתחיל לחפש רופא נשים..(כן אני יודעת.. צריך שיהיה רופא נשים..אבל אצלי זה כמו רופא שיניים - הולכים כשכואב..)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|