פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/3/2003 22:12 גילי אבישי מאת:
אנחנו עברנו חדר ומיטה... כותרת:
כשאסף (היום בן 9.5) היה בן 7 חודשים,עזבנו אנחנו את המזרון הזוגי המשותף שישנו עליו (שהיה מונח על הרצפה) ועברנו לישון בחדר אחר שבו העמדנו מיטה זוגית-המעבר היה חלק ופשוט! בהצלחה לכם-גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  21:22 איפה ישן התינוק? - תמי
5/3/2003  21:37 אני זוכרת את יום העברת פיצית לחדרה כאילו זה היה היום... - רוית
5/3/2003  22:09 העברה לחדר - שולי
6/3/2003  01:04 אנחנו פשוט בנינו את המיטה שלה בחדר שלנו - דפנה$
6/3/2003  09:31 מה זה האינטרקום הזה? איפה קונים אותו? ובכמה? (ל"ת) - מירב מ
6/3/2003  09:55 אינטרקום - טל מ
6/3/2003  10:09 אינטרקום - תמי
6/3/2003  15:37 לפי תחושת הלב. - איריס גוב
6/3/2003  18:49 עדכונים - אם זה מעניין את מישהו... - אמא של פז
6/3/2003  21:17 יופי! איזה כייף לכם. תישנו טוב. (ל"ת) - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש