פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 01:04 דפנה$ מאת:
אנחנו פשוט בנינו את המיטה שלה בחדר שלנו כותרת:
(במעבר מהעריסה למיטה)-האמת היא שבכלל לא הקדשנו לזה מחשבה ,ורק כעבור מס' ימים שמתי לב שגם אם נרצה,צריך לפרק את המיטה ע"מ להעביר אותה חדר. התוצאה היא שכיום,כמעט גיל שנה,היא עדיין איתנו בחדר.זה מאוד נוח לקימות לילה-אני פשוט שולחת ידיים סהרוריות ומעבירה אותה אלינו ומאכילה אותה אצלנו במיטה.גם נוח לי שהיא קרובה.מה שאכן נפגע היא האינטימיות שלנו.לא יעזור- כשיש תינוק במרחק 10 ס"מ מהראש שלך זה די משנה את התמונה.גם בכלל החופש לעשות רעש,לראות טלויזיה בווליום,להדליק אור אחרי שהיא נרדמת.זה היה מאוד נוח עד עכשיו אבל נראה לי שאנחנו מתקדמים לקראת עצמאות הדדית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  21:22 איפה ישן התינוק? - תמי
5/3/2003  21:37 אני זוכרת את יום העברת פיצית לחדרה כאילו זה היה היום... - רוית
5/3/2003  22:09 העברה לחדר - שולי
5/3/2003  22:12 אנחנו עברנו חדר ומיטה... - גילי אבישי
6/3/2003  09:31 מה זה האינטרקום הזה? איפה קונים אותו? ובכמה? (ל"ת) - מירב מ
6/3/2003  09:55 אינטרקום - טל מ
6/3/2003  10:09 אינטרקום - תמי
6/3/2003  15:37 לפי תחושת הלב. - איריס גוב
6/3/2003  18:49 עדכונים - אם זה מעניין את מישהו... - אמא של פז
6/3/2003  21:17 יופי! איזה כייף לכם. תישנו טוב. (ל"ת) - תמי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש