|
6/3/2003 05:47
|
עדה
|
מאת:
|
|
אוי ריש, ואני קיוויתי שהשקט מהכיוון שלך הוא בגלל חופשה או משו
|
כותרת:
|
יקירתי, כאם רשלנית אחת לחברתה, אני יכולה לספר לך שנומיק התגלגלה מהמיטה שלנו (כ 70 ס"מ מהרצפה) בגיל 6 חודשים. לשמחתנו לא שברנו אז כלום, אבל אני בטוחה שעוד אמצא בעתיד את תופעות הלוואי של הנפילה ההיא. לצערי (אמנם?) אין לי תשובות לרוב השאלות ששאלת. תחושת הבטן שלי היא שלא היו ממציאים אורטופד ילדים אם לא היה צריך כזה, וכדאי לנצל את הכשרתו. חוצמזה, לא ציינת אם את צריכה לחזור לאותו בית חולים (אני לא הייתי עושה את זה). הייתי מחפשת אורטופד ילדים ידידותי בקופ"ח (למקרה שגוזו יחליט בכל זאת להמשיך בהכשרתו הטרום-צבאית המוקדמת). אני לא יודעת איך זה עובד בצפון, אבל במרכז יש כמה בתי חולים עם מיון נפרד לילדים (וכאלה שהגדילו ויש להם טראומה ילדים בנפרד-בנפרד). אני הייתי מחפשת אחד כזה (טפו, טפו, שלא נצטרך). את מצליחה להשמע משעשעת, למרות שלא נראה לי שמה שעובר עלייך מבדר אותך במיוחד. אני מקווה שיגמר ממש מהר. חיבוקים!
עדה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|