|
6/3/2003 08:06
|
נירה
|
מאת:
|
|
אוי ריש יקרה... נשמע שמי שעוברת טירונות קרבית זה אתם...
|
כותרת:
|
כל הקבוד לך ריש יקרה שלמרות הכל את מוצאת מקום להומור ואירוניה בתוך הכאוס הזה!! אני מאחלת לכם רפואה שלמה ומהירה ושלא תדעו עוד!! ובקשר לגבס- כמה זמן הגוזו צריך לבלות איתו? אולי שווה לבקר אורטופד שיבדוק ויגיד שאפשר לשים גבס של קטנים? אין מה להפסיד, אני הייתי בודקת.
נירה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|