|
6/3/2003 08:19
|
ענת סימון
|
מאת:
|
|
קודם כל איחולי החלמה מהירה
|
כותרת:
|
אני כותבת לך ע"פ מה שלמדתי וע"פ ניסיון שלי עם בן של חברה בן 4 שהיה עם רגל מגובסת למשך 6 שבועות. אכן לגבס יש השפעה על התבנית התנועתית. הגוזו צריך לסגל לעצמו יציבה ותנועה שונים מאילו שהיה רגיל אליהן , כך למשל הפסיק לזחול והחל ללכת כאשר צד אחד של הגוף נאלץ לשאת מטען חורג. לאחר הורדת הגבס הגוף התרגל למצב של חוסר שימוש ביד ולעיתים צריך "להזכיר" למוח שהיד קיימת וניתן להשתמש בה
עכשיו אני כותבת על מקרה פרטי שהייתי מעורבת בו: אצל הבן של החברה שלי במשך שבועיים לאחר הורדת הגבס על הרגל הילד עדיין לא רצה ללכת יותר מצעד שניים שלא לדבר על לרוץ ( מדובר על ילד שבאופן רגיל הוא שובב ופעיל מאד ) אחרי שבועיים היצעתי לה בשיחת טלפון ביננו להחזיר לו את המודעות לרגל ( בדיוק כמו שאני אוהבת לגלות לתינוקות את אברי הגוף שלהם ואת יכולת השימוש בהם). בטלפון לאחר יומיים : דווח שהילד הולך חלפו עוד יומיים ודווח שהילד רץ.
זהו מקרה פרטי ואין לי נסיון עם מקרים נוספים אבל ההיגיון אומר ששווה לנסות . מדובר על מסג'ים פשוטים שיש לבצע יום יום וכבר תארתי אותם כאן פעמים רבות ואין לי בעיה לתאר לך אותם גם בשיחת טלפון לאחר הורדת הגבס.
לגבי היציבה בהליכה: הייתי מבקשת ממשהו שמבין בתנועה להתבונן ולאבחן האם יש צורך בטיפול . כל טוב ענת סימון
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|