פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 14:51 תמי מאת:
מה, יסורי מצפון? כותרת:
ואיך זו בדיוק אשמתך?
אוף, פולניה פולניה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
5/3/2003  23:45 ריש.באמת לא פשוט מה שאתם חווים שם - דפנה$
5/3/2003  23:47 אוי ריש ואיש וגוזו המתוק - לבי לבי לכן במיוחד למרים המשקולות הקטן... - שרי
6/3/2003  00:52 אויש ריש, חשבתי שסיכמתם עם גוזו שהוא לא הולך לקרבי - דיאנה
6/3/2003  01:16 ריש, שיעבור לכם בקלות, החלמה מהירה לכולכם (ל"ת) - דנה השניה
6/3/2003  02:25 ריש, - שרון-ש
6/3/2003  03:16 יקרה, אמרי איך אפשר להקל עליכם? אמרי ונעשה... (ל"ת) - ענבל ל
6/3/2003  05:47 אוי ריש, ואני קיוויתי שהשקט מהכיוון שלך הוא בגלל חופשה או משו - עדה
6/3/2003  07:47 אוי ריש'קה שתהיו בריאים וחזקים במהרה בימינו אמן !!! - זהר
6/3/2003  08:06 אאוצ' - תמי
6/3/2003  08:06 אוי ריש יקרה... נשמע שמי שעוברת טירונות קרבית זה אתם... - נירה
6/3/2003  08:19 קודם כל איחולי החלמה מהירה - ענת סימון
6/3/2003  08:29 ריש יקרה -שולחת לך חיזוקים והחלמה מהירה עד מאוד ביותר(!) לגוזל..(ל"ת) - בלו
6/3/2003  08:34 ריש וגוזו, שיעבור לכם מהר מהר - ליאתיתי
6/3/2003  08:54 דיאנה, את עוד בסיאטל (ל"ת) - אנונים
6/3/2003  08:55 עוד לא הלכתי לשום מקום... (ל"ת) - דיאנה
6/3/2003  09:16 אוי ריש... - נועה ברקת
6/3/2003  09:18 וואו ריש'קה - תחזיקו מעמד! - פולינה
6/3/2003  09:23 תגידי לגוזו שיש לו עוד כמה שנים, - איריס הדס
6/3/2003  09:54 ראבאק ריש, מה עם להשאיר כמה דרמות לילדים אחרים? - ורד
6/3/2003  11:16 תודה על כל העייצות (אנא, בהגיה פולנית למהדרין) - ריש
6/3/2003  15:32 ייסורי המצפון בהחלט מוצדקים! - איריס גוב
6/3/2003  16:22 הסינים מברכים"שלא יהיה לכם משעמם" נראה שזה הצליח לכם.... אורך רוח ובריאות! (ל"ת) - Hilla
6/3/2003  17:14 בוזבזו כל האויש, קרעכץ ואאוץ' - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  17:37 למה, נראה לך שאת לא אשמה? - איריס הדס
7/3/2003  13:15 ובכל זאת אקח עלי את תפקיד "המבוגר האחראי" - שרי
8/3/2003  00:07 אחריות? באחריות שישבתי שמה מרחק אמה ממנו - ריש
9/3/2003  08:35 ראשית, איחולי החלמה מהירה, שנית אשמח אם תפרסמי את שמו של הרופא כך שכולנו נדע להזהר ממנו להבא... (ל"ת) - ג'וי
10/3/2003  00:08 אין אפשרות לפרסם את בי"ח ואת שמו של האקזמפלר הנודע (לנו באופן אישי) מכיוון שזו מדיניות האתר. להבהרות אנא פני לרותי קרני הורוביץ, מנהלת הפורום ואחראית על התוכן בעברית באתר אמנות הלידה (ל"ת) - ריש
10/3/2003  00:15 ריש יקירתי - לא התכוונתי אליך...באמת שלא... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש