|
10/3/2003 00:15
|
שרי
|
מאת:
|
|
ריש יקירתי - לא התכוונתי אליך...באמת שלא...
|
כותרת:
|
סתם השתמשתי בזינוקיו של גוזו כקרדום לחפור בו - אני נתקלת לאחרונה בכל מיני הורים שמשאירים את הילד בכסא והולכים לשירותי למשל... מבטיחה לך שלא אליך התכוונתי - אני יודעת גם אני יושבת עליה והיא בכל זאת מצליחה לקום... מה שלום המתוקי?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|