אם הוא לא הרבה זמן בגן, אולי הייתי נותנת לזה עוד קצת זמן הסתגלות, מאחר ואת ממש לא רוצה להפסיק להניק. בד"כ ילדים יונקים בגיל הזה, לפחות אלה שאני נתקלתי בהם, לא רוצים לינוק כשאין את אמא בסביבה. כשמיה היתה בת 7 חודשים אני נעדרתי למשך 8 שעות, יום בשבוע. השארתי טונות של חלב שאוב, וידאתי שהמטפלת תציע לה כל X שעות. מיה לא התעניינה בכלל. אכלה מוצקים וכדי לאכול חלב חיכתה לדבר האמיתי. לכן, אם הוא התחיל גן לא מזמן, הייתי מנסה לחכות קצת. יכול להיות שכשהוא יסתגל באמת, זה יעבור. ואגב, כשמיה היתה בת שנה וחצי היא סבלה מ"התקפת חרדת נטישה" של איזה שבועיים שלושה. האם קשה לו להיפרד ממך? אולי זה העניין בכלל? ועוד משהו- זה שקשה לו להתמודד עם כל מיני דברים זה לא בהכרח קשור לעניין הציצי. נכון שציצי תמיד מעודד אותו (נכון?) אבל זו לא סיבה להניח שהביאוס הוא בגלל העדר הציצי. יכול להיות שיש עוד דרכים להרגיע אותו במצבים כאלה. כדאי לחפש. לגבי הפינוק- עניתי לך בדיון ההוא. ומה שלומך? תמי.
|
תוכן התגובה:
|