פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 09:26 תמי מאת:
כמה זמן הוא בגן? כותרת:
אם הוא לא הרבה זמן בגן, אולי הייתי נותנת לזה עוד קצת זמן הסתגלות, מאחר ואת ממש לא רוצה להפסיק להניק.
בד"כ ילדים יונקים בגיל הזה, לפחות אלה שאני נתקלתי בהם, לא רוצים לינוק כשאין את אמא בסביבה.
כשמיה היתה בת 7 חודשים אני נעדרתי למשך 8 שעות, יום בשבוע. השארתי טונות של חלב שאוב, וידאתי שהמטפלת תציע לה כל X שעות. מיה לא התעניינה בכלל. אכלה מוצקים וכדי לאכול חלב חיכתה לדבר האמיתי.
לכן, אם הוא התחיל גן לא מזמן, הייתי מנסה לחכות קצת. יכול להיות שכשהוא יסתגל באמת, זה יעבור.
ואגב, כשמיה היתה בת שנה וחצי היא סבלה מ"התקפת חרדת נטישה" של איזה שבועיים שלושה. האם קשה לו להיפרד ממך? אולי זה העניין בכלל?
ועוד משהו- זה שקשה לו להתמודד עם כל מיני דברים זה לא בהכרח קשור לעניין הציצי. נכון שציצי תמיד מעודד אותו (נכון?) אבל זו לא סיבה להניח שהביאוס הוא בגלל העדר הציצי. יכול להיות שיש עוד דרכים להרגיע אותו במצבים כאלה. כדאי לחפש.
לגבי הפינוק- עניתי לך בדיון ההוא.
ומה שלומך?
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:14 רק על עצמי לספר ידעתי... - שרי
6/3/2003  09:20 תודה שרי - צורית
6/3/2003  09:27 קשה לי מאד לדמיין מצב שבו ההנקה היא לרעת הילד - דיאנה
6/3/2003  09:40 תודה אף לתמי ודיאנה, ותשובות - צורית
6/3/2003  09:41 צורית יקרה - פולינה
6/3/2003  09:56 לא נראה לי - תיתי
6/3/2003  10:13 פולינה, תיתי-תודה! לא אהיה ליד המחשב עד הערב, מחכה בקוצר רוח לראות את ההתפתחויות (ל"ת) - צורית
6/3/2003  12:18 על סמך נסיוני....... - סוז
6/3/2003  14:03 בהמשך לתשובה שעניתי לגבי הילד שמגרד בראש - סאלוש
6/3/2003  21:25 שוב תודה- היום דוקא היה לו יום מצוין בגן ובכלל... - צורית
6/3/2003  22:24 צורית, בהמשך לרעיון שהעלתה סאלוש מ"התינוק יודע" - מיכל ד.מ
8/3/2003  19:25 הבנתי - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש