פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 22:24 מיכל ד.מ מאת:
צורית, בהמשך לרעיון שהעלתה סאלוש מ"התינוק יודע" כותרת:
הבעיה היא, בעצם, שהגננת מנסה להרגיע אותו ולא מצליחה.
אם כך, ואם את מוכנה לנסות וללכת בכיוון של "התינוק יודע", בקשי מהגננת לאפשר לו לבכות כמה שהוא צריך.
הרי קשה לו בלי אמא. טבעי, הכי טבעי בעולם. למה לדכא את הביטוי של הקושי. הוא עצוב אז הוא בוכה. חיבוק על הידיים של הגננת, כזה אוהב ומכיל, וזה הכל. אני מאמינה שעצם התחושה של האהבה והקבלה שהקטן יחווה בסיטואציה כזו, בניגוד לחוויה של נסיון השתקה שהוא חווה עכשיו, תהיה מקרבת ונעימה עבורו. הוא באמת יאמין שהוא בסביבה אוהבת, ואלא יהיה תלוי בציצי כדי לחוש ביטחון.
אולי זו הצעה קשה (ואולי אפילו בלתי אפשרית) לביצוע , אבל בטח שווה לחשוב על זה...
בהצלחה, ושיהיו ימים נעימים בגן ובכלל

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:14 רק על עצמי לספר ידעתי... - שרי
6/3/2003  09:20 תודה שרי - צורית
6/3/2003  09:26 כמה זמן הוא בגן? - תמי
6/3/2003  09:27 קשה לי מאד לדמיין מצב שבו ההנקה היא לרעת הילד - דיאנה
6/3/2003  09:40 תודה אף לתמי ודיאנה, ותשובות - צורית
6/3/2003  09:41 צורית יקרה - פולינה
6/3/2003  09:56 לא נראה לי - תיתי
6/3/2003  10:13 פולינה, תיתי-תודה! לא אהיה ליד המחשב עד הערב, מחכה בקוצר רוח לראות את ההתפתחויות (ל"ת) - צורית
6/3/2003  12:18 על סמך נסיוני....... - סוז
6/3/2003  14:03 בהמשך לתשובה שעניתי לגבי הילד שמגרד בראש - סאלוש
6/3/2003  21:25 שוב תודה- היום דוקא היה לו יום מצוין בגן ובכלל... - צורית
8/3/2003  19:25 הבנתי - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש