יתכן שההבדל בין התחושות שלנו בנושא קשור לרגש לבכי עצמו (של עצמנו). בשבילי זו חויה טובה בד"כ, ואני מרגישה אחרת לגמרי לאחריה. ואולי לכן קל לי יותר להרגיש שאני עושה משהו טוב לסתוי כשאני נותנת לה לבכות (על הידיים). למרות שלפעמים גם לי קצת נמאס מהבכיינית הזו ואני מצלצלת לאמא שלי ושואלת אם היא מוכנה לאמץ אותה :)
בכל אופן בטוחה שתמצאו את הפתרון שלכם!
|
תוכן התגובה:
|