פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 19:25 סאלוש מאת:
הבנתי כותרת:
יתכן שההבדל בין התחושות שלנו בנושא קשור לרגש לבכי עצמו (של עצמנו). בשבילי זו חויה טובה בד"כ, ואני מרגישה אחרת לגמרי לאחריה. ואולי לכן קל לי יותר להרגיש שאני עושה משהו טוב לסתוי כשאני נותנת לה לבכות (על הידיים). למרות שלפעמים גם לי קצת נמאס מהבכיינית הזו ואני מצלצלת לאמא שלי ושואלת אם היא מוכנה לאמץ אותה :)

בכל אופן בטוחה שתמצאו את הפתרון שלכם!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:14 רק על עצמי לספר ידעתי... - שרי
6/3/2003  09:20 תודה שרי - צורית
6/3/2003  09:26 כמה זמן הוא בגן? - תמי
6/3/2003  09:27 קשה לי מאד לדמיין מצב שבו ההנקה היא לרעת הילד - דיאנה
6/3/2003  09:40 תודה אף לתמי ודיאנה, ותשובות - צורית
6/3/2003  09:41 צורית יקרה - פולינה
6/3/2003  09:56 לא נראה לי - תיתי
6/3/2003  10:13 פולינה, תיתי-תודה! לא אהיה ליד המחשב עד הערב, מחכה בקוצר רוח לראות את ההתפתחויות (ל"ת) - צורית
6/3/2003  12:18 על סמך נסיוני....... - סוז
6/3/2003  14:03 בהמשך לתשובה שעניתי לגבי הילד שמגרד בראש - סאלוש
6/3/2003  21:25 שוב תודה- היום דוקא היה לו יום מצוין בגן ובכלל... - צורית
6/3/2003  22:24 צורית, בהמשך לרעיון שהעלתה סאלוש מ"התינוק יודע" - מיכל ד.מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש