פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 11:31 נירה מאת:
אני פשוט נמנעת מלהתמודד... כותרת:
אני מודה- לא רדיו, לא טלויזיה ולא מחשבות על הנושא.
כל אחד מהדברים האלה הוא פשוט יותר מדי בשבילי- לא מסוגלת להתמודד.
אני מרגישה אבן כבדה יושבת לי בחזה וממש מקשה עלי את הנשימה.
גילי יקרה שלי- אין מילים מנחמות במצב הזה, אין מה לומר שיכול להקל על הכאב, אין לי שום מחשבה שיכולה להכניס קצת משמעות והגיון בכאוס.
קשה לי מאוד להבין ומפחיד אותי נורא לדעת שקיים בעולם רוע כזה.
נשאר לנו רק הביחד. נשארו לנו ילדינו שאנחנו שומרים עליהם ככל שנוכל, ונשאר לנו המחר.

חיבוק.

נירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  10:16 גילי יקרה - תמי
6/3/2003  11:21 גילי היקרה,אכן כואב כואב הלב... - אורלי של ליאור
6/3/2003  13:35 איך נודע לע על הפיגוע האחרון - שבית
6/3/2003  13:54 זה היה לידי - סאלוש
6/3/2003  19:00 התמודדות? - שרי
6/3/2003  21:42 יקרות - גילי אבישי
6/3/2003  21:42 יקרות - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש