פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 21:42 גילי אבישי מאת:
יקרות כותרת:
גם אצלנו אין טלביזיה ולא עיתונים (חוץ מאשר בשביל עיסת ניר לתחפושת הפטריה של אפרת...) ואין ספק ששרי צודקת בענין תאונות הדרכים.אני יודעת בשכל אבל הכבד הוא בלב,מודה לכן על ההשתתפות ומאמינה שאחזור לרוחי שעל פי רוב איתנה ואופטימית,כמו שאומרים אצלנו-בעזרת השם! שלכן,גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  10:16 גילי יקרה - תמי
6/3/2003  11:21 גילי היקרה,אכן כואב כואב הלב... - אורלי של ליאור
6/3/2003  11:31 אני פשוט נמנעת מלהתמודד... - נירה
6/3/2003  13:35 איך נודע לע על הפיגוע האחרון - שבית
6/3/2003  13:54 זה היה לידי - סאלוש
6/3/2003  19:00 התמודדות? - שרי
6/3/2003  21:42 יקרות - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש