גם אצלנו אין טלביזיה ולא עיתונים (חוץ מאשר בשביל עיסת ניר לתחפושת הפטריה של אפרת...) ואין ספק ששרי צודקת בענין תאונות הדרכים.אני יודעת בשכל אבל הכבד הוא בלב,מודה לכן על ההשתתפות ומאמינה שאחזור לרוחי שעל פי רוב איתנה ואופטימית,כמו שאומרים אצלנו-בעזרת השם! שלכן,גילי
|
תוכן התגובה:
|