קארן שלום קצת מוקדם מדי לערות תוכנית לידה להריון תאומים. אם תגיעי בשבלום לשבוע 35 למשל עם תאומים במשקל סביר שניהם וכששניהם עדיין במצג ראש יש מקום לעשותץ תוכנית לידה. עד אז כל תוכנית יכולה לעבור כ"כ הרבה שינויים בהתאם למה שיקרה בהריון שזה נראה לי קצת אופטימי מדי. תחזרי אלי בשבוע 35 ואז נעזור לך. כמובן שאם הכל יהיה עד אז תקין ובמצגי ראש אין שום בעיה לדעתי לערוך תוכנית לידה אם כי נראה לךי שיש מקום לשקול מאד בחיוב אפידורל מה שנקרא JUST IN CASE
|
תוכן התגובה:
|