פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 23:27 ד"ר עמוס בר מאת:
תוכנית לידה לתאומים כותרת:
קארן שלום
קצת מוקדם מדי לערות תוכנית לידה להריון תאומים.
אם תגיעי בשבלום לשבוע 35 למשל עם תאומים במשקל סביר שניהם וכששניהם עדיין במצג ראש יש מקום לעשותץ תוכנית לידה.
עד אז כל תוכנית יכולה לעבור כ"כ הרבה שינויים בהתאם למה שיקרה בהריון שזה נראה לי קצת אופטימי מדי.
תחזרי אלי בשבוע 35 ואז נעזור לך.
כמובן שאם הכל יהיה עד אז תקין ובמצגי ראש אין שום בעיה לדעתי לערוך תוכנית לידה אם כי נראה לךי שיש מקום לשקול מאד בחיוב אפידורל מה שנקרא JUST IN CASE



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  23:27 תוכנית לידה לתאומים - ד"ר עמוס בר
7/3/2003  14:04 "......אם תגיעי בשלום ...אם הכל יהיה תקין ....קצת אופטימי מידי לתכנן" - בררר
11/3/2003  01:19 בררר - גם אנונימית וגם טיפשה - ד"ר עמוס בר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש