פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 19:26 סאלוש מאת:
תודה... כותרת:
כיף שמישהו מעריך (רוב האנשים חושבים שיצאתי מדעתי). בכל אופן אני כבר רואה כשמישהו מנדנד אותה (רוב המשפחה חוץ מאמא שלי, אחותי ובעלי עושים את זה) היא בכלל לא מאושרת. לא בוכה אבל לא מאושרת ואם נרדמת מתעוררת מהר. ככה שאני כבר די בטוחה בעצמי בדרך הזו.
איך אצלכם? אמרת פעם (אם אינני טועה) שניסית והפסקת עם הגזים, חזרת לזה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  11:00 מניסיון של חברה שהתמודדה עם ילד שנרגע עם דפיקות ראש קצובות - מ
6/3/2003  11:09 מ יקרה - גל
6/3/2003  13:51 אם את רוצה לנסות לפי אלטה סולטר - סאלוש
6/3/2003  14:25 תודה סאלוש (ל"ת) (ל"ת) - גל
6/3/2003  15:37 לגל היקרה - רוקסאן
6/3/2003  22:07 סאלוש, כל הכבוד על ההתמדה! אין כמוך. נשיקות לקטנה! (ל"ת) - מיכל ד.מ


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש