כיף שמישהו מעריך (רוב האנשים חושבים שיצאתי מדעתי). בכל אופן אני כבר רואה כשמישהו מנדנד אותה (רוב המשפחה חוץ מאמא שלי, אחותי ובעלי עושים את זה) היא בכלל לא מאושרת. לא בוכה אבל לא מאושרת ואם נרדמת מתעוררת מהר. ככה שאני כבר די בטוחה בעצמי בדרך הזו. איך אצלכם? אמרת פעם (אם אינני טועה) שניסית והפסקת עם הגזים, חזרת לזה?
|
תוכן התגובה:
|