פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 10:20 נירה מאת:
גם אני כמו תיתי- כותרת:
הנקתי עד גיל חצי שנה וכשהתחילו המוצקים ספוט עברנו לכוס שתיה וכפית לאוכל.
אם את מתכננת הנקה מלאה המצבים היחידים שהייתי שוקלת בקבוק הם-
רצון לשתף את האב בהאכלה או רצון לצאת לפעמים מהבית לנקות את הראש.
האמת, חצי שנה עוברת כל כך מהר שאני אישית לא הרגשתי צורך בבקבוק גם הפעם (ילד שני). כל כך מהר עובר הזמן שהם צמודים ככה ויונקים מלא שרציתי להתענג על כל רגע. אבל זו אני.

נירה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:51 בקבוק והנקה - תיתי
6/3/2003  10:09 בקבוקים וחרטות - ורד
6/3/2003  10:31 יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים - איריס ל
6/3/2003  11:30 בקשר להנקה ובקבוק - סוז
6/3/2003  11:58 אצלנו בראון היה הכי מוצלח - מקופלת
6/3/2003  13:36 כדאי להרגיל לבקבוק - סיגל
6/3/2003  13:44 בקבוק עשה בעיות למישהי? - סאלוש
6/3/2003  14:22 אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  14:24 גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה - אליגל
6/3/2003  14:29 מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר - עידית-ת
6/3/2003  18:44 סאלוש יקירתי... - שרי
6/3/2003  20:53 שרי את מקסימה - סאלוש
7/3/2003  12:08 לסאלוש - עירית
7/3/2003  13:29 וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף... - שרי
8/3/2003  19:21 כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק) - סאלוש
8/3/2003  19:27 שכחתי לומר תודה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש