הנקתי עד גיל חצי שנה וכשהתחילו המוצקים ספוט עברנו לכוס שתיה וכפית לאוכל. אם את מתכננת הנקה מלאה המצבים היחידים שהייתי שוקלת בקבוק הם- רצון לשתף את האב בהאכלה או רצון לצאת לפעמים מהבית לנקות את הראש. האמת, חצי שנה עוברת כל כך מהר שאני אישית לא הרגשתי צורך בבקבוק גם הפעם (ילד שני). כל כך מהר עובר הזמן שהם צמודים ככה ויונקים מלא שרציתי להתענג על כל רגע. אבל זו אני.
נירה
|
תוכן התגובה:
|