פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 11:30 סוז מאת:
בקשר להנקה ובקבוק כותרת:
היי. גם אני הנקתי הנקה מלאה עד גיל שבעה חודשים ואח"כ עברנו למוצקים עם המשך הנקה עד גיל שנתיים ושבעה.ביתי לא הסכימה מההתחלה להכניס לפה שום חפץ שאינו ציצי, ושום דבר לא עזר. הזמנו את דוריס יועצת ההנקה הידועה וגם היא לא הצליחה.
אני דווקא כן ממליצה לך לתת פעם-פעמיים בשבוע בקבוק עם חלב שאוב. בשום פנים לא לחמם במיקרו כי זה הורג הכל- כי הרי חלב אם זה חלב חי. פשוט לשים בסיר קטן עם מיים חמימים ולנער כמה פעמים עד שיגיע לטמפרטורת הגוף. לגבי בקבוק, הבקבוק שהצעת די מומלץ היום (לפי חברותי) כיוון שאינו גורם לגזים.
בהצלחה. את יכולה ליצור איתי קשר דרך האימייל לעצות נוספות
ביי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:51 בקבוק והנקה - תיתי
6/3/2003  10:09 בקבוקים וחרטות - ורד
6/3/2003  10:20 גם אני כמו תיתי- - נירה
6/3/2003  10:31 יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים - איריס ל
6/3/2003  11:58 אצלנו בראון היה הכי מוצלח - מקופלת
6/3/2003  13:36 כדאי להרגיל לבקבוק - סיגל
6/3/2003  13:44 בקבוק עשה בעיות למישהי? - סאלוש
6/3/2003  14:22 אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  14:24 גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה - אליגל
6/3/2003  14:29 מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר - עידית-ת
6/3/2003  18:44 סאלוש יקירתי... - שרי
6/3/2003  20:53 שרי את מקסימה - סאלוש
7/3/2003  12:08 לסאלוש - עירית
7/3/2003  13:29 וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף... - שרי
8/3/2003  19:21 כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק) - סאלוש
8/3/2003  19:27 שכחתי לומר תודה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש