היי. גם אני הנקתי הנקה מלאה עד גיל שבעה חודשים ואח"כ עברנו למוצקים עם המשך הנקה עד גיל שנתיים ושבעה.ביתי לא הסכימה מההתחלה להכניס לפה שום חפץ שאינו ציצי, ושום דבר לא עזר. הזמנו את דוריס יועצת ההנקה הידועה וגם היא לא הצליחה. אני דווקא כן ממליצה לך לתת פעם-פעמיים בשבוע בקבוק עם חלב שאוב. בשום פנים לא לחמם במיקרו כי זה הורג הכל- כי הרי חלב אם זה חלב חי. פשוט לשים בסיר קטן עם מיים חמימים ולנער כמה פעמים עד שיגיע לטמפרטורת הגוף. לגבי בקבוק, הבקבוק שהצעת די מומלץ היום (לפי חברותי) כיוון שאינו גורם לגזים. בהצלחה. את יכולה ליצור איתי קשר דרך האימייל לעצות נוספות ביי
|
תוכן התגובה:
|