מנסיון- אני ממליצה לתת מדי פעם בקבוק עם חלב שאוב- שידע שיש משהו אחר חוץ מציצ. הבן שלי אכן ינק מלא אבל שכנאלצתי להעדר מהבית (לעתים רחוקות אבל עדיין) הוא היה צם וממתין לשובי ולא הסכים להכניס כלום לפה... מצאתי את עצמי מניקה הנקה מלאה עד גיל 10 חודשים- היה קשה לו להתרגל גם למוצקים ולכוס וכל החויה של מעבר למזון אחר שהוא לא חלב אם הייתה לא נעימה וחבל.
|
תוכן התגובה:
|