פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 14:29 עידית-ת מאת:
מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר כותרת:
וגם לסאלוש - אם ההנקה הולכת לך טוב ואת שופעת חלב, בקבוק לא יקלקל את זה. תנסי ותראי שזה לא יקלקל ואז תרגעי. אני גם לא הרגשתי צורך לתת בקבוק, אבל בכל זאת ניסיתי מגיל חודש וחצי והיא סרבה בעקביות עד גיל 5 חודשים, שאז הבינה את הטכניקה ועוד יותר מזה, הבינה שלא כדאי לה להסכים להרעת התנאים הזאת. יוצא מזה שעד היום (10 חודשים) היא מסרבת לבקבוק, לא אוכלת מי יודע מה ותלויה מאד בהנקה. בינתיים אני חזרתי לעבוד, היא בגן עד 15:00, קשה לה וחסר לה בלי הנקה ואני לא יכולה לצאת בערבים בלעדיה כי היא מתעוררת בלילה ורוצה רק ציצי. אם אפשר למנוע את המצב הזה ע"י הרגלה לבקבוק מגיל 0 זה נראה לי עדיף בהרבה, ואני אומרת את זה בלי לחשוב על הגמילה הקשה המצפה לנו, בקרוב אני מקווה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:51 בקבוק והנקה - תיתי
6/3/2003  10:09 בקבוקים וחרטות - ורד
6/3/2003  10:20 גם אני כמו תיתי- - נירה
6/3/2003  10:31 יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים - איריס ל
6/3/2003  11:30 בקשר להנקה ובקבוק - סוז
6/3/2003  11:58 אצלנו בראון היה הכי מוצלח - מקופלת
6/3/2003  13:36 כדאי להרגיל לבקבוק - סיגל
6/3/2003  13:44 בקבוק עשה בעיות למישהי? - סאלוש
6/3/2003  14:22 אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  14:24 גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה - אליגל
6/3/2003  18:44 סאלוש יקירתי... - שרי
6/3/2003  20:53 שרי את מקסימה - סאלוש
7/3/2003  12:08 לסאלוש - עירית
7/3/2003  13:29 וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף... - שרי
8/3/2003  19:21 כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק) - סאלוש
8/3/2003  19:27 שכחתי לומר תודה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש