וגם לסאלוש - אם ההנקה הולכת לך טוב ואת שופעת חלב, בקבוק לא יקלקל את זה. תנסי ותראי שזה לא יקלקל ואז תרגעי. אני גם לא הרגשתי צורך לתת בקבוק, אבל בכל זאת ניסיתי מגיל חודש וחצי והיא סרבה בעקביות עד גיל 5 חודשים, שאז הבינה את הטכניקה ועוד יותר מזה, הבינה שלא כדאי לה להסכים להרעת התנאים הזאת. יוצא מזה שעד היום (10 חודשים) היא מסרבת לבקבוק, לא אוכלת מי יודע מה ותלויה מאד בהנקה. בינתיים אני חזרתי לעבוד, היא בגן עד 15:00, קשה לה וחסר לה בלי הנקה ואני לא יכולה לצאת בערבים בלעדיה כי היא מתעוררת בלילה ורוצה רק ציצי. אם אפשר למנוע את המצב הזה ע"י הרגלה לבקבוק מגיל 0 זה נראה לי עדיף בהרבה, ואני אומרת את זה בלי לחשוב על הגמילה הקשה המצפה לנו, בקרוב אני מקווה.
|
תוכן התגובה:
|