פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 20:53 סאלוש מאת:
שרי את מקסימה כותרת:
באיזה גיל נתת בקבוק? זה היה שאוב או תמ"ל? אם אני לא טועה אני זוכרת שאמרת שנתת בקבוק רק פעמיים (איזו "חתונה הכרחית" ועוד משהו) - אז עכשיו כבר התבלבלתי.
אני כנראה לא מוכנה לבקבוק, משהו אחד שכל הבנות פה בפורום אומרות זה שצריך שהאמא תהיה מוכנה לשינויים... אז כנראה שאני עוד לא מוכנה. אבל בכל זאת רציתי לשמוע איך היה אצלכן.
גם עכשיו אני שומעת אותם בסלון "משוחחים"...
והשבוע נולדו במשפחה שלנו שני תינוקות (לשני בני דודים שלי) וכשבאתי לבקר את אשתו של בן דוד שלי בבית חולים, היא לא הצליחה להניק מצד אחד (צד אחד כן), והראיתי לה את תנוחת הצד והיא הצליחה!!! איזה כיף, הייתי מה זה מאושרת שעזרתי לה (ולקטנה שלה). עכשיו כל הזמן אני מרגיעה אותה שכל הדברים הרעים שקורים עכשיו זה עובר עוד מעט :) וגם הבאתי לה גולש וסלט גזר, נכון אני מקסימה? :)
להתראות בנות
הגיע סופשבוע, סוף סוף אפשר להזכר שיש גם בעל! (וגם קצת יותר שעות שינה)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:51 בקבוק והנקה - תיתי
6/3/2003  10:09 בקבוקים וחרטות - ורד
6/3/2003  10:20 גם אני כמו תיתי- - נירה
6/3/2003  10:31 יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים - איריס ל
6/3/2003  11:30 בקשר להנקה ובקבוק - סוז
6/3/2003  11:58 אצלנו בראון היה הכי מוצלח - מקופלת
6/3/2003  13:36 כדאי להרגיל לבקבוק - סיגל
6/3/2003  13:44 בקבוק עשה בעיות למישהי? - סאלוש
6/3/2003  14:22 אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  14:24 גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה - אליגל
6/3/2003  14:29 מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר - עידית-ת
6/3/2003  18:44 סאלוש יקירתי... - שרי
7/3/2003  12:08 לסאלוש - עירית
7/3/2003  13:29 וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף... - שרי
8/3/2003  19:21 כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק) - סאלוש
8/3/2003  19:27 שכחתי לומר תודה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש