באיזה גיל נתת בקבוק? זה היה שאוב או תמ"ל? אם אני לא טועה אני זוכרת שאמרת שנתת בקבוק רק פעמיים (איזו "חתונה הכרחית" ועוד משהו) - אז עכשיו כבר התבלבלתי. אני כנראה לא מוכנה לבקבוק, משהו אחד שכל הבנות פה בפורום אומרות זה שצריך שהאמא תהיה מוכנה לשינויים... אז כנראה שאני עוד לא מוכנה. אבל בכל זאת רציתי לשמוע איך היה אצלכן. גם עכשיו אני שומעת אותם בסלון "משוחחים"... והשבוע נולדו במשפחה שלנו שני תינוקות (לשני בני דודים שלי) וכשבאתי לבקר את אשתו של בן דוד שלי בבית חולים, היא לא הצליחה להניק מצד אחד (צד אחד כן), והראיתי לה את תנוחת הצד והיא הצליחה!!! איזה כיף, הייתי מה זה מאושרת שעזרתי לה (ולקטנה שלה). עכשיו כל הזמן אני מרגיעה אותה שכל הדברים הרעים שקורים עכשיו זה עובר עוד מעט :) וגם הבאתי לה גולש וסלט גזר, נכון אני מקסימה? :) להתראות בנות הגיע סופשבוע, סוף סוף אפשר להזכר שיש גם בעל! (וגם קצת יותר שעות שינה)
|
תוכן התגובה:
|