מזדהה עם חששותיך מעודף או חוסר חלב בעקבות ארוחות שהתינוק מקבל בהעדרך. הפתרון הוא פשוט לשאוב בשעות שסביב ההנקה שהוחמצה כמות דומה לכמות החלב השאוב שנצרכה. זה דורש משמעת עצמית, אבל לטעמי זה שווה את השקט הנפשי שלא נגרם נזק לאיזון העדין בין ביקוש לצריכה. בהמשך כשהתינוק אוכל גם דברים אחרים זה נהיה יותר ויותר קל. עם זאת כמובן שלא כולן פנאטיות כמוני ורבות מחברותי נותנות מידי פעם בקבוק במקום הנקה ללא שאיבה במקום. לרובן לא היו בעיות מבחינת אספקת החלב. למיעוטן בהמשך צץ הספק אם יש או אין מספיק חלב, שזה כמובן מתכון לגמילה די מהירה. מבחינת בלבול פטמות, כל יועצות ההנקה אומרות שבגיל שלושה חודשים הסבירות נמוכה ביותר.
|
תוכן התגובה:
|