פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/3/2003 12:08 עירית מאת:
לסאלוש כותרת:
מזדהה עם חששותיך מעודף או חוסר חלב בעקבות ארוחות שהתינוק מקבל בהעדרך. הפתרון הוא פשוט לשאוב בשעות שסביב ההנקה שהוחמצה כמות דומה לכמות החלב השאוב שנצרכה. זה דורש משמעת עצמית, אבל לטעמי זה שווה את השקט הנפשי שלא נגרם נזק לאיזון העדין בין ביקוש לצריכה. בהמשך כשהתינוק אוכל גם דברים אחרים זה נהיה יותר ויותר קל.
עם זאת כמובן שלא כולן פנאטיות כמוני ורבות מחברותי נותנות מידי פעם בקבוק במקום הנקה ללא שאיבה במקום. לרובן לא היו בעיות מבחינת אספקת החלב. למיעוטן בהמשך צץ הספק אם יש או אין מספיק חלב, שזה כמובן מתכון לגמילה די מהירה.
מבחינת בלבול פטמות, כל יועצות ההנקה אומרות שבגיל שלושה חודשים הסבירות נמוכה ביותר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:51 בקבוק והנקה - תיתי
6/3/2003  10:09 בקבוקים וחרטות - ורד
6/3/2003  10:20 גם אני כמו תיתי- - נירה
6/3/2003  10:31 יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים - איריס ל
6/3/2003  11:30 בקשר להנקה ובקבוק - סוז
6/3/2003  11:58 אצלנו בראון היה הכי מוצלח - מקופלת
6/3/2003  13:36 כדאי להרגיל לבקבוק - סיגל
6/3/2003  13:44 בקבוק עשה בעיות למישהי? - סאלוש
6/3/2003  14:22 אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  14:24 גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה - אליגל
6/3/2003  14:29 מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר - עידית-ת
6/3/2003  18:44 סאלוש יקירתי... - שרי
6/3/2003  20:53 שרי את מקסימה - סאלוש
7/3/2003  13:29 וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף... - שרי
8/3/2003  19:21 כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק) - סאלוש
8/3/2003  19:27 שכחתי לומר תודה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש