פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 19:21 סאלוש מאת:
כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק) כותרת:
*בד"כ* לא עושה בעיות... *למיעוטן* היה ספק אם יש חלב...
זה מפחיד אותי ביותר! אולי בגלל שאני בכלל לא רוצה לתת לה בקבוק... נחכה שאני אהיה "נואשת" או שאולי אסחוב עד שישה חודשים לאוכל? אני פשוט כנראה לא מוכנה נפשית (מישהי פה כתבה משהו דומה שהתינוק שלה כבר לא צריך אותה...)

לגבי מתכונים אני באמת קצת לא בעסקי המתכונים למרות שקצת חזרתי לבשל, אבל הכל מהר מהר בלי לטעום יותר מדי באמצע וזה קצת פחות כיף... כמו שידיד שלי אומר (זו בטח אגדה אורבנית) שבאיזה פלאפל בירושלים (שהיה מאוד מפוצץ) בעל המקום היה עובר במקום ואומר: לבלוע, לבלוע, לא ללעוס! :)

אבל בכל אופן, הסלט גזר שאני עושה ("קינוחי" יותר): גזר מגורר, צימוקים, ומיץ תפוזים ומיץ לימון (באיזה יחס שרוצים). טעים ביותר!

ובעצם דווקא יש לי עוד משהו חדש: בזמן האחרון עברתי לאטריות אורז במקום אטריות רגילות. קצת לגוון עם כל החיטה כל הזמן! יותר נחמד.

שבוע נפלא לכולן!
(למי שעובדת ולמי שחוגגת בבית כמוני :)


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  09:51 בקבוק והנקה - תיתי
6/3/2003  10:09 בקבוקים וחרטות - ורד
6/3/2003  10:20 גם אני כמו תיתי- - נירה
6/3/2003  10:31 יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים - איריס ל
6/3/2003  11:30 בקשר להנקה ובקבוק - סוז
6/3/2003  11:58 אצלנו בראון היה הכי מוצלח - מקופלת
6/3/2003  13:36 כדאי להרגיל לבקבוק - סיגל
6/3/2003  13:44 בקבוק עשה בעיות למישהי? - סאלוש
6/3/2003  14:22 אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  14:24 גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה - אליגל
6/3/2003  14:29 מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר - עידית-ת
6/3/2003  18:44 סאלוש יקירתי... - שרי
6/3/2003  20:53 שרי את מקסימה - סאלוש
7/3/2003  12:08 לסאלוש - עירית
7/3/2003  13:29 וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף... - שרי
8/3/2003  19:27 שכחתי לומר תודה - סאלוש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש