*בד"כ* לא עושה בעיות... *למיעוטן* היה ספק אם יש חלב... זה מפחיד אותי ביותר! אולי בגלל שאני בכלל לא רוצה לתת לה בקבוק... נחכה שאני אהיה "נואשת" או שאולי אסחוב עד שישה חודשים לאוכל? אני פשוט כנראה לא מוכנה נפשית (מישהי פה כתבה משהו דומה שהתינוק שלה כבר לא צריך אותה...)
לגבי מתכונים אני באמת קצת לא בעסקי המתכונים למרות שקצת חזרתי לבשל, אבל הכל מהר מהר בלי לטעום יותר מדי באמצע וזה קצת פחות כיף... כמו שידיד שלי אומר (זו בטח אגדה אורבנית) שבאיזה פלאפל בירושלים (שהיה מאוד מפוצץ) בעל המקום היה עובר במקום ואומר: לבלוע, לבלוע, לא ללעוס! :)
אבל בכל אופן, הסלט גזר שאני עושה ("קינוחי" יותר): גזר מגורר, צימוקים, ומיץ תפוזים ומיץ לימון (באיזה יחס שרוצים). טעים ביותר!
ובעצם דווקא יש לי עוד משהו חדש: בזמן האחרון עברתי לאטריות אורז במקום אטריות רגילות. קצת לגוון עם כל החיטה כל הזמן! יותר נחמד.
שבוע נפלא לכולן! (למי שעובדת ולמי שחוגגת בבית כמוני :)
|
תוכן התגובה:
|