פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/3/2003 19:27
סאלוש
מאת:
שכחתי לומר תודה
כותרת:
שעניתן לי!
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/3/2003 09:51
בקבוק והנקה
-
תיתי
6/3/2003 10:09
בקבוקים וחרטות
-
ורד
6/3/2003 10:20
גם אני כמו תיתי-
-
נירה
6/3/2003 10:31
יש פטמות מיוחדות לתינוקות יונקים
-
איריס ל
6/3/2003 11:30
בקשר להנקה ובקבוק
-
סוז
6/3/2003 11:58
אצלנו בראון היה הכי מוצלח
-
מקופלת
6/3/2003 13:36
כדאי להרגיל לבקבוק
-
סיגל
6/3/2003 13:44
בקבוק עשה בעיות למישהי?
-
סאלוש
6/3/2003 14:22
אוי סאלושינקה איזה יופי כל כך התגעגעתי !! (ל"ת)
-
מעיין של ליב
6/3/2003 14:24
גם לנו היה קשה מאוד בהתחלה
-
אליגל
6/3/2003 14:29
מסכימה עם סיגל - קורה לי אותו דבר
-
עידית-ת
6/3/2003 18:44
סאלוש יקירתי...
-
שרי
6/3/2003 20:53
שרי את מקסימה
-
סאלוש
7/3/2003 12:08
לסאלוש
-
עירית
7/3/2003 13:29
וואלה סאלוש הרגת אותי עם הזכרון שלך....וגם מתכון בסוף...
-
שרי
8/3/2003 19:21
כנראה כשמישהו לא רוצה להרגע קשה להרגיע אותו (וסלט גזר מתוק)
-
סאלוש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש