|
6/3/2003 10:31
|
מאמאצ'יקה
|
מאת:
|
|
את מכירה את הבת שלך הכי טוב
|
כותרת:
|
היתה לי התלבטות דומה בשנה שעברה. עמית היתה אמורה להיות באותו גיל בספטמבר ומאוד התלבטתי האם להעביר אותה לגן (15-20 ילדים) או להשאיר אותה במשפחתון בו היתה ומאוד אהבתי. מה שפתר את ההתלבטות היה דווקא המלצתה של המטפלת שאמרה שלדעתה עמית תהנה ותפיק מחברת ילדים נוספים ושלדעתה המשפחתון "קטן עליה". לאמו של ילד אחד דווקא המליצה להיפך - בגלל שלהערכתה עבורו היתה חשובה הרבה יותר המסגרת האינטימית מאשר חברתם של ילדים נוספים.
פגישות עם ילדים נוספים הוא משהו שאפשר ליזום גם אחר הצהריים והעשרה, כפי שכתבת, היא מקבלת בבית (נפלא!). אם את מרוצה מהמטפלת ונוטה להשאיר אותה שם אני לא חושבת שאת צריכה לחשוש כלל. עוד יהיו לה מספיק שנים לבלות במסגרות החינוכיות הרחבות. עוד שנה של פינוק אינטימי לא הזיקה לאף אחד (גם אני רוצה...).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|