פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 10:31 מאמאצ'יקה מאת:
את מכירה את הבת שלך הכי טוב כותרת:
היתה לי התלבטות דומה בשנה שעברה. עמית היתה אמורה להיות באותו גיל בספטמבר ומאוד התלבטתי האם להעביר אותה לגן (15-20 ילדים) או להשאיר אותה במשפחתון בו היתה ומאוד אהבתי.
מה שפתר את ההתלבטות היה דווקא המלצתה של המטפלת שאמרה שלדעתה עמית תהנה ותפיק מחברת ילדים נוספים ושלדעתה המשפחתון "קטן עליה".
לאמו של ילד אחד דווקא המליצה להיפך - בגלל שלהערכתה עבורו היתה חשובה הרבה יותר המסגרת האינטימית מאשר חברתם של ילדים נוספים.

פגישות עם ילדים נוספים הוא משהו שאפשר ליזום גם אחר הצהריים והעשרה, כפי שכתבת, היא מקבלת בבית (נפלא!). אם את מרוצה מהמטפלת ונוטה להשאיר אותה שם אני לא חושבת שאת צריכה לחשוש כלל. עוד יהיו לה מספיק שנים לבלות במסגרות החינוכיות הרחבות. עוד שנה של פינוק אינטימי לא הזיקה לאף אחד (גם אני רוצה...).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  10:37 לדעתי, בהחלט מתאים לשים פעוטה בת שנתיים ותשעה בגן מתאים. - שרון-ש
6/3/2003  10:42 מסכימה מאוד עם שרון - תמי
6/3/2003  10:56 אני מסכימה עם מאמאצ'יקה שזה די תלוי באופי של הילדה - טלטל
6/3/2003  16:24 לדעתי הלא רק לא מקצועית, אלא גם מתנגשת עם זו המקצועית - לתת לילדה להחליט - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  18:29 מסכימה ולא מסכימה עם רותי ועוד משהו נוסף... - שרי
6/3/2003  19:37 תודה למגיבות - תיתי
6/3/2003  21:18 ועיקר שכחתיתי - גם אני , בשליפה, בעד המשפחתלת הדו (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  21:21 אני אומרת להקשיב לאמא - דיאנה
6/3/2003  21:38 גם אני חושבת שיש משקל לאופי הילד - אסתית
6/3/2003  22:39 למה לעזוב? המקום נשמע חלומי - שן
6/3/2003  22:47 אני נוטה להסכים עם שרי, ובהמשך לדבריה - עדה
6/3/2003  22:52 הי תיתי - RON
7/3/2003  00:13 מטפלת. המשך במייל. (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש