פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 10:42 תמי מאת:
מסכימה מאוד עם שרון כותרת:
כמעט בת 3- אני חושבת שיהיה לה נפלא בגן, בו יש המון פעילויות וגירויים, חברת ילדים, אקשן. אני הייתי שולחת.
תמי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  10:31 את מכירה את הבת שלך הכי טוב - מאמאצ'יקה
6/3/2003  10:37 לדעתי, בהחלט מתאים לשים פעוטה בת שנתיים ותשעה בגן מתאים. - שרון-ש
6/3/2003  10:56 אני מסכימה עם מאמאצ'יקה שזה די תלוי באופי של הילדה - טלטל
6/3/2003  16:24 לדעתי הלא רק לא מקצועית, אלא גם מתנגשת עם זו המקצועית - לתת לילדה להחליט - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  18:29 מסכימה ולא מסכימה עם רותי ועוד משהו נוסף... - שרי
6/3/2003  19:37 תודה למגיבות - תיתי
6/3/2003  21:18 ועיקר שכחתיתי - גם אני , בשליפה, בעד המשפחתלת הדו (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  21:21 אני אומרת להקשיב לאמא - דיאנה
6/3/2003  21:38 גם אני חושבת שיש משקל לאופי הילד - אסתית
6/3/2003  22:39 למה לעזוב? המקום נשמע חלומי - שן
6/3/2003  22:47 אני נוטה להסכים עם שרי, ובהמשך לדבריה - עדה
6/3/2003  22:52 הי תיתי - RON
7/3/2003  00:13 מטפלת. המשך במייל. (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש