פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/3/2003 10:42
תמי
מאת:
מסכימה מאוד עם שרון
כותרת:
כמעט בת 3- אני חושבת שיהיה לה נפלא בגן, בו יש המון פעילויות וגירויים, חברת ילדים, אקשן. אני הייתי שולחת.
תמי.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/3/2003 10:31
את מכירה את הבת שלך הכי טוב
-
מאמאצ'יקה
6/3/2003 10:37
לדעתי, בהחלט מתאים לשים פעוטה בת שנתיים ותשעה בגן מתאים.
-
שרון-ש
6/3/2003 10:56
אני מסכימה עם מאמאצ'יקה שזה די תלוי באופי של הילדה
-
טלטל
6/3/2003 16:24
לדעתי הלא רק לא מקצועית, אלא גם מתנגשת עם זו המקצועית - לתת לילדה להחליט
-
רותי קרני הורוביץ
6/3/2003 18:29
מסכימה ולא מסכימה עם רותי ועוד משהו נוסף...
-
שרי
6/3/2003 19:37
תודה למגיבות
-
תיתי
6/3/2003 21:18
ועיקר שכחתיתי - גם אני , בשליפה, בעד המשפחתלת הדו (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
6/3/2003 21:21
אני אומרת להקשיב לאמא
-
דיאנה
6/3/2003 21:38
גם אני חושבת שיש משקל לאופי הילד
-
אסתית
6/3/2003 22:39
למה לעזוב? המקום נשמע חלומי
-
שן
6/3/2003 22:47
אני נוטה להסכים עם שרי, ובהמשך לדבריה
-
עדה
6/3/2003 22:52
הי תיתי
-
RON
7/3/2003 00:13
מטפלת. המשך במייל. (ל"ת)
-
ענבר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש