|
6/3/2003 10:56
|
טלטל
|
מאת:
|
|
אני מסכימה עם מאמאצ'יקה שזה די תלוי באופי של הילדה
|
כותרת:
|
גם לי היתה אותה התלבטות ואני החלטתי "ללכת על" האופציה של הגן. בדיעבד אני לא כל-כך בטוחה שצדקתי בהחלטה. הוא עכשיו בן שנתיים+ 9 ואני לא רואה אצלו צורך חזק בחברה גדולה של ילדים אחרים. כלומר, הוא אוהב ילדים אחרים אבל קשה לו להתמודד עם "מאסה" כזו של ילדים בבת אחת. אני מרגישה שבחברה יותר מצומצמת של ילדים (1-2) הוא לומד ומתפתח טוב יותר מבחינה חברתית. המספר הרב של ילדים בגן גורם לו להרתע ולהסתגר בתוך עצמו וכך אנחנו משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שקיווינו לה. ברוב הפעמים כשאני נכנסת לגן הוא משחק לבד. אני מוציאה מהגן ביחד איתו עוד שתי ילדות (אחיות) שאחת גדולה ממנו בשנה וחצי ואחת קטנה ממנו בשנה וחצי. דווקא האינטראקציה איתן היא הרבה יותר משמעותית מאשר עם קבוצת הילדים הגדולה בגן. ולגבי ההעשרה- גם אני, כמוך, חשבתי שאין לו צורך בהעשרה נוספת מעבר למה שהוא מקבל בבית. אנחנו באמת נותנים לו מעל ומעבר בכל התחומים. אבל דווקא זאת היתה הפתעה לטובה בגן. אני מרגישה שמבחינת ידע הוא דווקא מקבל שם הרבה והוא נהנה במיוחד מהחוגים (טבע, ריתמוסיקה והתעמלות). אז גם זה שיקול, אם כי במקרה שלו אני עדיין לא בטוחה שזו תמורה מספיקה למחיר החברתי. אז בקיצור- זה ממש תלוי בילדה שלך. יש כאלה שדווקא פורחים בקבוצות גדולות. החלטה לא קלה... שיהיה בהצלחה בכל אופן. טל.
נ.ב. תודה על ה"ייעוץ" בעניני שיניים ופלואור. בעקבות ההתיעצות איתך בפורום, לפני כמעט שנה, התחלנו סוף סוף בצחצוח שיניים סדיר ובטיפול בהיגיינה של השיניים שלו בכלל. תודה על נוכחותך בפורום ועל תשובותיך המקצועיות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|