פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 10:56 טלטל מאת:
אני מסכימה עם מאמאצ'יקה שזה די תלוי באופי של הילדה כותרת:
גם לי היתה אותה התלבטות ואני החלטתי "ללכת על" האופציה של הגן. בדיעבד אני לא כל-כך בטוחה שצדקתי בהחלטה. הוא עכשיו בן שנתיים+ 9 ואני לא רואה אצלו צורך חזק בחברה גדולה של ילדים אחרים. כלומר, הוא אוהב ילדים אחרים אבל קשה לו להתמודד עם "מאסה" כזו של ילדים בבת אחת. אני מרגישה שבחברה יותר מצומצמת של ילדים (1-2) הוא לומד ומתפתח טוב יותר מבחינה חברתית.
המספר הרב של ילדים בגן גורם לו להרתע ולהסתגר בתוך עצמו וכך אנחנו משיגים את התוצאה ההפוכה מזו שקיווינו לה. ברוב הפעמים כשאני נכנסת לגן הוא משחק לבד.
אני מוציאה מהגן ביחד איתו עוד שתי ילדות (אחיות) שאחת גדולה ממנו בשנה וחצי ואחת קטנה ממנו בשנה וחצי. דווקא האינטראקציה איתן היא הרבה יותר משמעותית מאשר עם קבוצת הילדים הגדולה בגן.
ולגבי ההעשרה- גם אני, כמוך, חשבתי שאין לו צורך בהעשרה נוספת מעבר למה שהוא מקבל בבית. אנחנו באמת נותנים לו מעל ומעבר בכל התחומים. אבל דווקא זאת היתה הפתעה לטובה בגן. אני מרגישה שמבחינת ידע הוא דווקא מקבל שם הרבה והוא נהנה במיוחד מהחוגים (טבע, ריתמוסיקה והתעמלות). אז גם זה שיקול, אם כי במקרה שלו אני עדיין לא בטוחה שזו תמורה מספיקה למחיר החברתי.
אז בקיצור- זה ממש תלוי בילדה שלך. יש כאלה שדווקא פורחים בקבוצות גדולות.
החלטה לא קלה...
שיהיה בהצלחה בכל אופן.
טל.

נ.ב. תודה על ה"ייעוץ" בעניני שיניים ופלואור. בעקבות ההתיעצות איתך בפורום, לפני כמעט שנה, התחלנו סוף סוף בצחצוח שיניים סדיר ובטיפול בהיגיינה של השיניים שלו בכלל. תודה על נוכחותך בפורום ועל תשובותיך המקצועיות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  10:31 את מכירה את הבת שלך הכי טוב - מאמאצ'יקה
6/3/2003  10:37 לדעתי, בהחלט מתאים לשים פעוטה בת שנתיים ותשעה בגן מתאים. - שרון-ש
6/3/2003  10:42 מסכימה מאוד עם שרון - תמי
6/3/2003  16:24 לדעתי הלא רק לא מקצועית, אלא גם מתנגשת עם זו המקצועית - לתת לילדה להחליט - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  18:29 מסכימה ולא מסכימה עם רותי ועוד משהו נוסף... - שרי
6/3/2003  19:37 תודה למגיבות - תיתי
6/3/2003  21:18 ועיקר שכחתיתי - גם אני , בשליפה, בעד המשפחתלת הדו (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  21:21 אני אומרת להקשיב לאמא - דיאנה
6/3/2003  21:38 גם אני חושבת שיש משקל לאופי הילד - אסתית
6/3/2003  22:39 למה לעזוב? המקום נשמע חלומי - שן
6/3/2003  22:47 אני נוטה להסכים עם שרי, ובהמשך לדבריה - עדה
6/3/2003  22:52 הי תיתי - RON
7/3/2003  00:13 מטפלת. המשך במייל. (ל"ת) - ענבר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש