|
6/3/2003 11:18
|
מקופלת
|
מאת:
|
|
אני זורקת כל שאריות מזון שחומם פעם את במיקרו
|
כותרת:
|
וכשאני מכינה את הבקבוק בפעם הראשונה אני מחממת רק את המים ואז מוסיפה אבקה...אם נשאר אני מקררת ואז כשצריך מחממת במיקרו אם במקרה נשאר משהו הוא מוצא עצמו בפח... מקווה שעזרתי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|