פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 11:18 מקופלת מאת:
אני זורקת כל שאריות מזון שחומם פעם את במיקרו כותרת:
וכשאני מכינה את הבקבוק בפעם הראשונה אני מחממת רק את המים ואז מוסיפה אבקה...אם נשאר אני מקררת ואז כשצריך מחממת במיקרו אם במקרה נשאר משהו הוא מוצא עצמו בפח... מקווה שעזרתי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  11:10 הי רינת, בקשר למגן ראש - נירה
6/3/2003  11:35 תשובה לחימום תמ"ל - סוז
6/3/2003  13:07 בתמ"ל לא אמורים להיות אורגניזמים וגם לא DNAפעיל. (ל"ת) - Hilla
6/3/2003  13:50 סוז, מאיפה הבאת את זה? אנא גלי לנו (ל"ת) - סקרנית
6/3/2003  14:08 נראה לי שעדיף, וכך אנו נוגים, לחמם קצת את המים המורתחים מראש ושהתקררו במיקרו, ורק אח"כ להוסיף את אבקת התמ"ל (ל"ת) - חני
6/3/2003  14:16 לא קשור ל-DNA במקרה הזה - מאמאצ'יקה
6/3/2003  14:20 מיקרו ועולילינו הרכים - מושחתת
6/3/2003  14:45 כל חימום משנה את המבנה המולקולרי של התא. לא משנה איזה. (ל"ת) - תמי
6/3/2003  15:06 תמי מאיפה האינפורמציה? נישמע קצת מוזר (ל"ת) - ורדית
6/3/2003  15:12 אגב אין תאים בתמ"ל ואם כבר אנחנו מדברים על מיקרו - ורדית (סתם אחת שאוהבת דיוק
6/3/2003  15:22 אחרי שפעם אחת לא היה לנו איך לחמם, עברנו לאוכל בטמפרטורת החדר באופן תמידי. לילדון אין התנגדות... (ל"ת) - העצלנית
6/3/2003  15:28 נכון. גם אני לפעמים נותנת בטמפ' החדר. (ל"ת) - תמי
6/3/2003  22:32 רינת,אצ יכולה לתמוך לו את הראש עם חיתול ואז יש לו גם תמיכה וגם אפשרות לישון טוב (ל"ת) - איריס אשוח
7/3/2003  00:59 לסקרנית למושחתת לורדה ולשאר הסקפטיות-ביקשתן קיבלתן - סוז
7/3/2003  14:38 למשוחתת ולסוז על הנקה ומיקרו - אלה
7/3/2003  23:27 רינת יקרה, זו לא הפעם הראשונה שאת שואלת שאלה ונעלמת מבלי להגיב או להודות למי שמשקיעה בתשובה. קצת מוציא את החשק לענות. (ל"ת) - X
7/3/2003  23:41 ל-X - סוז
8/3/2003  14:51 לא כולם נכנסים כל יום. ואולי יש לה מחשב רק בעבודה? (ל"ת) - תמי
8/3/2003  17:20 לסוז על אמירת תודה - בלי שם הפעם
8/3/2003  17:22 ועוד משהו בהמשך ששכחתי: - בלי שם הפעם
8/3/2003  22:31 תשובה ל"בלי שם" - סוז
8/3/2003  23:02 תודה סוז. - בלי שם הפעם
8/3/2003  23:35 ל"בלי שם" - סוז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש