היי. אני רק רוצה להודיע לך, שיש היום מחקרים רבים שטוענים שאוכל שחומם במיקרו סופג קרינה ועלול לשנות את מבנה התאים. בכל מקרה רוב הדעות היום גורסות שאין לחמם תמ"ל במיקרו-שינוי הDNA עלול להשפיע לרעה על מע' העיכול של התינוק, ובנוסף חימום במיקרו משמיד כל אורגניזם והרי בתמ"ל יש כל מיני תוספות האמורות לחקות חלב אם. המלצתי היא (למרות שאף פעם לא השתמשתי בתמ"ל) לחמם מיים בקומקום להוסיף קצת מיים בטמ' החדר, לערבב עם אבקה ולהגיש.
|
תוכן התגובה:
|