פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/3/2003 13:50
סקרנית
מאת:
סוז, מאיפה הבאת את זה? אנא גלי לנו (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/3/2003 11:10
הי רינת, בקשר למגן ראש
-
נירה
6/3/2003 11:18
אני זורקת כל שאריות מזון שחומם פעם את במיקרו
-
מקופלת
6/3/2003 11:35
תשובה לחימום תמ"ל
-
סוז
6/3/2003 13:07
בתמ"ל לא אמורים להיות אורגניזמים וגם לא DNAפעיל. (ל"ת)
-
Hilla
6/3/2003 14:08
נראה לי שעדיף, וכך אנו נוגים, לחמם קצת את המים המורתחים מראש ושהתקררו במיקרו, ורק אח"כ להוסיף את אבקת התמ"ל (ל"ת)
-
חני
6/3/2003 14:16
לא קשור ל-DNA במקרה הזה
-
מאמאצ'יקה
6/3/2003 14:20
מיקרו ועולילינו הרכים
-
מושחתת
6/3/2003 14:45
כל חימום משנה את המבנה המולקולרי של התא. לא משנה איזה. (ל"ת)
-
תמי
6/3/2003 15:06
תמי מאיפה האינפורמציה? נישמע קצת מוזר (ל"ת)
-
ורדית
6/3/2003 15:12
אגב אין תאים בתמ"ל ואם כבר אנחנו מדברים על מיקרו
-
ורדית (סתם אחת שאוהבת דיוק
6/3/2003 15:22
אחרי שפעם אחת לא היה לנו איך לחמם, עברנו לאוכל בטמפרטורת החדר באופן תמידי. לילדון אין התנגדות... (ל"ת)
-
העצלנית
6/3/2003 15:28
נכון. גם אני לפעמים נותנת בטמפ' החדר. (ל"ת)
-
תמי
6/3/2003 22:32
רינת,אצ יכולה לתמוך לו את הראש עם חיתול ואז יש לו גם תמיכה וגם אפשרות לישון טוב (ל"ת)
-
איריס אשוח
7/3/2003 00:59
לסקרנית למושחתת לורדה ולשאר הסקפטיות-ביקשתן קיבלתן
-
סוז
7/3/2003 14:38
למשוחתת ולסוז על הנקה ומיקרו
-
אלה
7/3/2003 23:27
רינת יקרה, זו לא הפעם הראשונה שאת שואלת שאלה ונעלמת מבלי להגיב או להודות למי שמשקיעה בתשובה. קצת מוציא את החשק לענות. (ל"ת)
-
X
7/3/2003 23:41
ל-X
-
סוז
8/3/2003 14:51
לא כולם נכנסים כל יום. ואולי יש לה מחשב רק בעבודה? (ל"ת)
-
תמי
8/3/2003 17:20
לסוז על אמירת תודה
-
בלי שם הפעם
8/3/2003 17:22
ועוד משהו בהמשך ששכחתי:
-
בלי שם הפעם
8/3/2003 22:31
תשובה ל"בלי שם"
-
סוז
8/3/2003 23:02
תודה סוז.
-
בלי שם הפעם
8/3/2003 23:35
ל"בלי שם"
-
סוז
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש