פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 17:20 בלי שם הפעם מאת:
לסוז על אמירת תודה כותרת:
כשם שמשתתפות כאן עונות על חשבון זמנן מתוך צורך פנימי שלהן לענות ולעזור, כך הן עונות גם כדי לקבל מילת תודה ולהרגיש סיפוק ופידבק חיובי לדבריהן. גם זה צורך פנימי לא פחות חזק.
אולי *זכותה* של מי ששאלה לא להגיב למי שענו לה (למרות שאינני מסכימה איתך,כאילו אגיד לך שזכותי לא לבקש סליחה ממי שדרכתי לו בטעות על הרגל או זכותי לקלל מישהו אם בא לי או זכותי לצעוק על מי שאני רוצה ובאופן כללי זכותי לנהוג בגסות רוח. זה לא נגד החוק הרי). כיוון מחשבה כזה כבר הבריח מהפורום משתתפות יקרות רבות, ולאחרונה גם את טובה. אבל לטעמי נימוס בסיסי הוא *חובתה* של כל אחת כאן.
אני להבא בהחלט אשתמש ב*זכותי* לא לענות יותר למי שלא אמרה לי תודה, כי אני כאן כדי לעזור ולהיעזר וגם לתמיכה. התודה היא חלק מזה.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  11:10 הי רינת, בקשר למגן ראש - נירה
6/3/2003  11:18 אני זורקת כל שאריות מזון שחומם פעם את במיקרו - מקופלת
6/3/2003  11:35 תשובה לחימום תמ"ל - סוז
6/3/2003  13:07 בתמ"ל לא אמורים להיות אורגניזמים וגם לא DNAפעיל. (ל"ת) - Hilla
6/3/2003  13:50 סוז, מאיפה הבאת את זה? אנא גלי לנו (ל"ת) - סקרנית
6/3/2003  14:08 נראה לי שעדיף, וכך אנו נוגים, לחמם קצת את המים המורתחים מראש ושהתקררו במיקרו, ורק אח"כ להוסיף את אבקת התמ"ל (ל"ת) - חני
6/3/2003  14:16 לא קשור ל-DNA במקרה הזה - מאמאצ'יקה
6/3/2003  14:20 מיקרו ועולילינו הרכים - מושחתת
6/3/2003  14:45 כל חימום משנה את המבנה המולקולרי של התא. לא משנה איזה. (ל"ת) - תמי
6/3/2003  15:06 תמי מאיפה האינפורמציה? נישמע קצת מוזר (ל"ת) - ורדית
6/3/2003  15:12 אגב אין תאים בתמ"ל ואם כבר אנחנו מדברים על מיקרו - ורדית (סתם אחת שאוהבת דיוק
6/3/2003  15:22 אחרי שפעם אחת לא היה לנו איך לחמם, עברנו לאוכל בטמפרטורת החדר באופן תמידי. לילדון אין התנגדות... (ל"ת) - העצלנית
6/3/2003  15:28 נכון. גם אני לפעמים נותנת בטמפ' החדר. (ל"ת) - תמי
6/3/2003  22:32 רינת,אצ יכולה לתמוך לו את הראש עם חיתול ואז יש לו גם תמיכה וגם אפשרות לישון טוב (ל"ת) - איריס אשוח
7/3/2003  00:59 לסקרנית למושחתת לורדה ולשאר הסקפטיות-ביקשתן קיבלתן - סוז
7/3/2003  14:38 למשוחתת ולסוז על הנקה ומיקרו - אלה
7/3/2003  23:27 רינת יקרה, זו לא הפעם הראשונה שאת שואלת שאלה ונעלמת מבלי להגיב או להודות למי שמשקיעה בתשובה. קצת מוציא את החשק לענות. (ל"ת) - X
7/3/2003  23:41 ל-X - סוז
8/3/2003  14:51 לא כולם נכנסים כל יום. ואולי יש לה מחשב רק בעבודה? (ל"ת) - תמי
8/3/2003  17:22 ועוד משהו בהמשך ששכחתי: - בלי שם הפעם
8/3/2003  22:31 תשובה ל"בלי שם" - סוז
8/3/2003  23:02 תודה סוז. - בלי שם הפעם
8/3/2003  23:35 ל"בלי שם" - סוז


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש