כשם שמשתתפות כאן עונות על חשבון זמנן מתוך צורך פנימי שלהן לענות ולעזור, כך הן עונות גם כדי לקבל מילת תודה ולהרגיש סיפוק ופידבק חיובי לדבריהן. גם זה צורך פנימי לא פחות חזק. אולי *זכותה* של מי ששאלה לא להגיב למי שענו לה (למרות שאינני מסכימה איתך,כאילו אגיד לך שזכותי לא לבקש סליחה ממי שדרכתי לו בטעות על הרגל או זכותי לקלל מישהו אם בא לי או זכותי לצעוק על מי שאני רוצה ובאופן כללי זכותי לנהוג בגסות רוח. זה לא נגד החוק הרי). כיוון מחשבה כזה כבר הבריח מהפורום משתתפות יקרות רבות, ולאחרונה גם את טובה. אבל לטעמי נימוס בסיסי הוא *חובתה* של כל אחת כאן. אני להבא בהחלט אשתמש ב*זכותי* לא לענות יותר למי שלא אמרה לי תודה, כי אני כאן כדי לעזור ולהיעזר וגם לתמיכה. התודה היא חלק מזה.
|
תוכן התגובה:
|