היי.נראה לי שלא הבהרתי את עצמי נכון. אני מסכימה איתך שכיף ונעים שאנשים מודים לך, ואין כמו הרגשת הסיפוק שאנו חשות לאחר שעזרנו. פשוט אחרי כמה שנים של שיעורים בהתבוננות פנימית, אני מאמינה בלתת שלא על מנת לקבל. וככה אנחנו גם מחנכים את ילדתנו. זכותו של כל אחד ואחת להרגיש אחרת, ואם היית מכירה אותי היית יודעת שאני מקבלת כל אדם כמות שהוא על אמונותיו ותפישותיו, ולא שופטת חלילה (לכן קצת התרגזתי לפני כמה ימים שמישהי עשתה לי ניתוח אופי, על סמך הערה שלי). אני יכולה לעוץ עצה, לומר לו מה אני חושבת, אבל איש איש באמונתו יחיה. לפעמים הצעד החיובי הקטן קדימה שאני אעשה ,יגרום למפנה חיובי אצל האחר. לסיכום, אני מקווה שהייתי ברורה יותר ושהבהרתי שדבריך בהחלט מקובלים עלי, אבל אנחנו עדיין רחוקות ממציאות אוטופית שכזו. תודה רבה רבה על המחמאה שחלקת לי, היה מאוד נעים וחשוב לי לשמוע. אני טרייה בפורום, רק כמה ימים, ולמדתי עליכן די הרבה מנבירה בדפים קודמים, באהבה ואור.
|
תוכן התגובה:
|