פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 12:18 אילת מאת:
אנחנו העברנו בגיל שנה וחצי בעיקר בגלל שחששנו מנפילות מיותרות כותרת:
נראה היה שביתנו רצתה מאד לצאת באופן עצמאי ממיטת התינוק, לכן החלטנו להחליף את המיטה למיטה עץ עם מעקה נמוך החוסם שני שליש מאורך המיטה. מצד אחד המעקה מונע נפילות מיותרות בזמן השינה ומצד שני מאפשר לה לצאת ולהכנס באופן עצמאי.
ביום הראשון היה לה קשה להירדם ונראה היה שמאד התרגשה מהעניין, ביום השני היא כבר הבינה כי זו המיטה שלה ומאז היא נכנסת למיטה לבד ויוצאת ממנה לבד (ולמזלנו זה לא קורה באמצע הלילה).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  11:58 לרווית - סוז
6/3/2003  12:26 אצלינו לא היתה מעולם יטת תינוק כי נורי ישן איתנו - זולו
6/3/2003  15:22 מצ"ב הדיון. ואגב- יש המלצות איפה לקנות מיטה? ומה צריך לדעת? - תמי
6/3/2003  16:38 תמילי, אישית אני אוהבת מיטות עץ מלא - איריס גוב
6/3/2003  18:17 ממליצה על "קרן סטודיו לעיצוב" בשינקין - מרב ב
6/3/2003  18:46 תמי, אשמח לשלוח לך תמונה של דברים שאני מעצבת מעץ מלא - מאיה של אופק ומעוף
6/3/2003  19:13 בגלל שיקולים של מקום אורחים - יהודית
6/3/2003  21:22 תודה. קבלו דחייה... - תמי
6/3/2003  21:57 קודם כל תודה. ושנית, לאלה מבינכן המעצבות, אשמח לקבל תמונות (דואלי מצורף בזאת). חן, חן! (ל"ת) - רוית
6/3/2003  22:11 ועוד שאלה, לגבי מיטות מעץ מלא, מה סדר גודל המחירים? (בהמשך לכך שכתבתן "לא יקר במיחוד") (ל"ת) - רוית
6/3/2003  23:31 לרוית - אם את מתייחסת בשאלתך גם להודעה שלי - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש