|
6/3/2003 12:18
|
אילת
|
מאת:
|
|
אנחנו העברנו בגיל שנה וחצי בעיקר בגלל שחששנו מנפילות מיותרות
|
כותרת:
|
נראה היה שביתנו רצתה מאד לצאת באופן עצמאי ממיטת התינוק, לכן החלטנו להחליף את המיטה למיטה עץ עם מעקה נמוך החוסם שני שליש מאורך המיטה. מצד אחד המעקה מונע נפילות מיותרות בזמן השינה ומצד שני מאפשר לה לצאת ולהכנס באופן עצמאי. ביום הראשון היה לה קשה להירדם ונראה היה שמאד התרגשה מהעניין, ביום השני היא כבר הבינה כי זו המיטה שלה ומאז היא נכנסת למיטה לבד ויוצאת ממנה לבד (ולמזלנו זה לא קורה באמצע הלילה).
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|