פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 21:57 רוית מאת:
קודם כל תודה. ושנית, לאלה מבינכן המעצבות, אשמח לקבל תמונות (דואלי מצורף בזאת). חן, חן! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  11:58 לרווית - סוז
6/3/2003  12:18 אנחנו העברנו בגיל שנה וחצי בעיקר בגלל שחששנו מנפילות מיותרות - אילת
6/3/2003  12:26 אצלינו לא היתה מעולם יטת תינוק כי נורי ישן איתנו - זולו
6/3/2003  15:22 מצ"ב הדיון. ואגב- יש המלצות איפה לקנות מיטה? ומה צריך לדעת? - תמי
6/3/2003  16:38 תמילי, אישית אני אוהבת מיטות עץ מלא - איריס גוב
6/3/2003  18:17 ממליצה על "קרן סטודיו לעיצוב" בשינקין - מרב ב
6/3/2003  18:46 תמי, אשמח לשלוח לך תמונה של דברים שאני מעצבת מעץ מלא - מאיה של אופק ומעוף
6/3/2003  19:13 בגלל שיקולים של מקום אורחים - יהודית
6/3/2003  21:22 תודה. קבלו דחייה... - תמי
6/3/2003  22:11 ועוד שאלה, לגבי מיטות מעץ מלא, מה סדר גודל המחירים? (בהמשך לכך שכתבתן "לא יקר במיחוד") (ל"ת) - רוית
6/3/2003  23:31 לרוית - אם את מתייחסת בשאלתך גם להודעה שלי - איריס גוב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש