פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/3/2003 21:57
רוית
מאת:
קודם כל תודה. ושנית, לאלה מבינכן המעצבות, אשמח לקבל תמונות (דואלי מצורף בזאת). חן, חן! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/3/2003 11:58
לרווית
-
סוז
6/3/2003 12:18
אנחנו העברנו בגיל שנה וחצי בעיקר בגלל שחששנו מנפילות מיותרות
-
אילת
6/3/2003 12:26
אצלינו לא היתה מעולם יטת תינוק כי נורי ישן איתנו
-
זולו
6/3/2003 15:22
מצ"ב הדיון. ואגב- יש המלצות איפה לקנות מיטה? ומה צריך לדעת?
-
תמי
6/3/2003 16:38
תמילי, אישית אני אוהבת מיטות עץ מלא
-
איריס גוב
6/3/2003 18:17
ממליצה על "קרן סטודיו לעיצוב" בשינקין
-
מרב ב
6/3/2003 18:46
תמי, אשמח לשלוח לך תמונה של דברים שאני מעצבת מעץ מלא
-
מאיה של אופק ומעוף
6/3/2003 19:13
בגלל שיקולים של מקום אורחים
-
יהודית
6/3/2003 21:22
תודה. קבלו דחייה...
-
תמי
6/3/2003 22:11
ועוד שאלה, לגבי מיטות מעץ מלא, מה סדר גודל המחירים? (בהמשך לכך שכתבתן "לא יקר במיחוד") (ל"ת)
-
רוית
6/3/2003 23:31
לרוית - אם את מתייחסת בשאלתך גם להודעה שלי
-
איריס גוב
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש