פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/3/2003 13:03
שירה
מאת:
ובעוד אני מוטרדת מספרת לי חברה שפיטרה את המטפלת כי השאירה את הילד לבד בגיל 4 חודשים!!! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/3/2003 13:51
שירה, איך מצאת את המטפלת שלך? אני מחפשת בנרות (ל"ת)
-
לילי
6/3/2003 14:07
אחת האפשרויות (כך אני מצאתי את בתיה המופלאה) - לפרסם בעיתון "הורים וילדים" (ל"ת)
-
חני
6/3/2003 14:29
שירה, תוכלי לכתוב מה שמה של המטפלת שהשאירה את הילד, על מנת שאלה מאיתנו שמחפשות עכשיו מטפלת, לא ייקחו אותה בטעות?
-
מחפשת
6/3/2003 15:12
אם זו אמת ויש פה אינטרס ציבורי זו לא הוצאת דיבה. (ל"ת)
-
תמי
6/3/2003 15:23
************מנצלת את ההודעה כדי לספר ש "עננים" פתוח מחר יום ו*******************
-
מרינה של נועה
6/3/2003 15:26
מצאתי אותה במקרה בשכונה (ל"ת)
-
שירה
6/3/2003 16:10
הוצאת דיבה או לא, אני מוכנה לתת במה לטרום אזהרות
-
רותי קרני הורוביץ
6/3/2003 16:32
רותי האם יש רשימת עשי ובעיקר "אל תעשי"
-
שירה
6/3/2003 17:12
שירה, את שואלת את שאלות מיליון הדולר
-
שלי 2
6/3/2003 18:52
שאלה לשירה,
-
זקוקה למטפלת
6/3/2003 22:14
אני גרה בהרצליה, משלמת 3000 שח לחודש (ל"ת)
-
שירה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש