פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 13:03 שירה מאת:
ובעוד אני מוטרדת מספרת לי חברה שפיטרה את המטפלת כי השאירה את הילד לבד בגיל 4 חודשים!!! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  13:51 שירה, איך מצאת את המטפלת שלך? אני מחפשת בנרות (ל"ת) - לילי
6/3/2003  14:07 אחת האפשרויות (כך אני מצאתי את בתיה המופלאה) - לפרסם בעיתון "הורים וילדים" (ל"ת) - חני
6/3/2003  14:29 שירה, תוכלי לכתוב מה שמה של המטפלת שהשאירה את הילד, על מנת שאלה מאיתנו שמחפשות עכשיו מטפלת, לא ייקחו אותה בטעות? - מחפשת
6/3/2003  15:12 אם זו אמת ויש פה אינטרס ציבורי זו לא הוצאת דיבה. (ל"ת) - תמי
6/3/2003  15:23 ************מנצלת את ההודעה כדי לספר ש "עננים" פתוח מחר יום ו******************* - מרינה של נועה
6/3/2003  15:26 מצאתי אותה במקרה בשכונה (ל"ת) - שירה
6/3/2003  16:10 הוצאת דיבה או לא, אני מוכנה לתת במה לטרום אזהרות - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  16:32 רותי האם יש רשימת עשי ובעיקר "אל תעשי" - שירה
6/3/2003  17:12 שירה, את שואלת את שאלות מיליון הדולר - שלי 2
6/3/2003  18:52 שאלה לשירה, - זקוקה למטפלת
6/3/2003  22:14 אני גרה בהרצליה, משלמת 3000 שח לחודש (ל"ת) - שירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש