אכן - דילמות והתחבטויות של כל מי שמשאירה את האוצר שלה אצל מטפלת: האם היא אכן ניגשת אליו כל פעם שהוא בוכה. האם היא מקפידה באותה מידה שהיא מקפידה כשאנחנו מסתכלות. האם היא לא מתאמצת מאוד להרדים אותו כדי שהיא תוכל לנוח. בכל אופן, השארת תינוק לבד בבית היא עברה פלילית, בין אם המטפלת עשתה זאת ובין אם כל אדם אחר. אמנם עלינו לתת אמון במטפלות, אך יחד עם זאת, לא לחלוטין לעצום את עינינו.
|
תוכן התגובה:
|