פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 17:12 שלי 2 מאת:
שירה, את שואלת את שאלות מיליון הדולר כותרת:
אכן - דילמות והתחבטויות של כל מי שמשאירה את האוצר שלה אצל מטפלת:
האם היא אכן ניגשת אליו כל פעם שהוא בוכה. האם היא מקפידה באותה מידה שהיא מקפידה כשאנחנו מסתכלות. האם היא לא מתאמצת מאוד להרדים אותו כדי שהיא תוכל לנוח.
בכל אופן, השארת תינוק לבד בבית היא עברה פלילית, בין אם המטפלת עשתה זאת ובין אם כל אדם אחר.
אמנם עלינו לתת אמון במטפלות, אך יחד עם זאת, לא לחלוטין לעצום את עינינו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  13:03 ובעוד אני מוטרדת מספרת לי חברה שפיטרה את המטפלת כי השאירה את הילד לבד בגיל 4 חודשים!!! (ל"ת) - שירה
6/3/2003  13:51 שירה, איך מצאת את המטפלת שלך? אני מחפשת בנרות (ל"ת) - לילי
6/3/2003  14:07 אחת האפשרויות (כך אני מצאתי את בתיה המופלאה) - לפרסם בעיתון "הורים וילדים" (ל"ת) - חני
6/3/2003  14:29 שירה, תוכלי לכתוב מה שמה של המטפלת שהשאירה את הילד, על מנת שאלה מאיתנו שמחפשות עכשיו מטפלת, לא ייקחו אותה בטעות? - מחפשת
6/3/2003  15:12 אם זו אמת ויש פה אינטרס ציבורי זו לא הוצאת דיבה. (ל"ת) - תמי
6/3/2003  15:23 ************מנצלת את ההודעה כדי לספר ש "עננים" פתוח מחר יום ו******************* - מרינה של נועה
6/3/2003  15:26 מצאתי אותה במקרה בשכונה (ל"ת) - שירה
6/3/2003  16:10 הוצאת דיבה או לא, אני מוכנה לתת במה לטרום אזהרות - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  16:32 רותי האם יש רשימת עשי ובעיקר "אל תעשי" - שירה
6/3/2003  18:52 שאלה לשירה, - זקוקה למטפלת
6/3/2003  22:14 אני גרה בהרצליה, משלמת 3000 שח לחודש (ל"ת) - שירה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש