פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/3/2003 17:16
מעיין של ליב
מאת:
נ.ב אני מחפשת את דסי אשר מהעמותה והיא לא חזרה אלי כל היום..? ככה זה עובד?..... (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/3/2003 14:49
ביאושי, כבר התרגלתי.
-
חני
6/3/2003 14:58
חני- את מספרת בדיוק את סיפורנו
-
טלטל
6/3/2003 15:13
אני כמעט לא מצליחה להגיע לפורום, אבל
-
מירי2
6/3/2003 15:17
נסיעה בסלקל
-
מור
6/3/2003 15:37
מצאתי את עצמי מקנאה בהורים שנוסעים כל הלילה באוטו רק שהקטנטן ירגע... (ל"ת)
-
Hilla
6/3/2003 16:11
חני, אם בא לך להוציא אותי ואת הודיני מהארון - הבמבה עלינו (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
6/3/2003 17:14
אז ככה : במבה יופי אבל עוד לא
-
מעיין של ליב
6/3/2003 17:24
אצלנו ממש זהה
-
גלית.ג
6/3/2003 17:32
למעין של ליב - דסי עובדת - במשפחתון שלה, היא בטח תחזור אליך בערב. (ל"ת)
-
דנה השניה
6/3/2003 17:39
דנה - תודה:-)))))))))) (ל"ת)
-
מעיין של ליב
6/3/2003 17:39
דנה - תודה:-)))))))))) (ל"ת)
-
מעיין של ליב
6/3/2003 18:10
מעין - לא כל נסיעותיכם מהיום והלאה - מתי שהוא זה יעבור..באמת מבטיחה!!! (ל"ת)
-
שרי
6/3/2003 18:33
מעיין של לייב - קצת עידוד
-
אילה
6/3/2003 19:32
אצלנו הדיסק של פטר והזאב פתר את הבעיה. הילד מרותק ואפילו כבר אומר "דיסק" (ל"ת)
-
המשיבון
6/3/2003 21:26
אצלנו עבדו רק שירים שאנחנו שרנו, בהדרגה עברנו לדיסקים (ל"ת)
-
צורית
6/3/2003 21:52
ייאושך הוא של רבות מאיתנו (למרות שזה בטח לא מנחם בפקק)...
-
רוית
6/3/2003 22:26
מעלליה של הודיני במכונית שלי
-
חני
6/3/2003 22:47
האם נראה לכן שזה קשור לתנוחה בסלקל? או אולי לעובדה שהם לבד מאחור? אנחנו קנינו
-
אוטוטו אמא
7/3/2003 06:20
למיטב ידיעתי - הכינוי 'הודיני' הומצא על ידי
-
אש"י
7/3/2003 11:02
תודה חמה לכל הבנות אני בטח היחידה כאן שהוצאתי את ליב מהכסא באמצע נסיעה ! מסוכן אבל לא הייתה לי ברירה .... (ל"ת)
-
מעיין של ליב
7/3/2003 11:50
יש ברירה !!! לעצור בצד !!!! (ל"ת)
-
hilli
7/3/2003 14:31
להוציא באמצע נסיעה??? חסר אחריות לחלוטין!!!
-
אלה
7/3/2003 14:35
להילי- באמצע כביש מהיר אי אפשר כי אין (ל"ת)
-
מעיין של ליב
7/3/2003 15:56
אצלנו מה שעובד כשכלין כל הקיצין זה ציצי - כן, בנסיעה, כששנינו חגורים או לפחות בן החלב. ואגב
-
זהר
7/3/2003 16:32
צר לי ביותר אבל ברצוני לחדד ולומר
-
אלה
7/3/2003 18:24
גרייט מיינדס טהינק אלייק
-
רותי קרני הורוביץ
7/3/2003 18:26
אלה, ומה אם התינוקת פשוט משתחררת חלקית ועצמאית? (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
7/3/2003 18:39
בשום פנים ואופן לא להוציא מהכסא !!!!! סכנת נפשות
-
שרי
7/3/2003 20:42
למעיין של ליב - הבעיה היתה לנו כ"כ מוכרת , הפיתרון קלטת קבועה
-
בייב
8/3/2003 07:51
תודה לכולם אקח לתשומת ליבי שבת שקטה:-))) (ל"ת)
-
מעיין של ליב
8/3/2003 08:53
אלה לרותי- אני לא אוהבת לענות תשובות כמו"ומה עם התינוקת תרצה לקפוץ מהגג"
-
אלה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש