פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/3/2003 17:16 מעיין של ליב מאת:
נ.ב אני מחפשת את דסי אשר מהעמותה והיא לא חזרה אלי כל היום..? ככה זה עובד?..... (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/3/2003  14:49 ביאושי, כבר התרגלתי. - חני
6/3/2003  14:58 חני- את מספרת בדיוק את סיפורנו - טלטל
6/3/2003  15:13 אני כמעט לא מצליחה להגיע לפורום, אבל - מירי2
6/3/2003  15:17 נסיעה בסלקל - מור
6/3/2003  15:37 מצאתי את עצמי מקנאה בהורים שנוסעים כל הלילה באוטו רק שהקטנטן ירגע... (ל"ת) - Hilla
6/3/2003  16:11 חני, אם בא לך להוציא אותי ואת הודיני מהארון - הבמבה עלינו (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
6/3/2003  17:14 אז ככה : במבה יופי אבל עוד לא - מעיין של ליב
6/3/2003  17:24 אצלנו ממש זהה - גלית.ג
6/3/2003  17:32 למעין של ליב - דסי עובדת - במשפחתון שלה, היא בטח תחזור אליך בערב. (ל"ת) - דנה השניה
6/3/2003  17:39 דנה - תודה:-)))))))))) (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  17:39 דנה - תודה:-)))))))))) (ל"ת) - מעיין של ליב
6/3/2003  18:10 מעין - לא כל נסיעותיכם מהיום והלאה - מתי שהוא זה יעבור..באמת מבטיחה!!! (ל"ת) - שרי
6/3/2003  18:33 מעיין של לייב - קצת עידוד - אילה
6/3/2003  19:32 אצלנו הדיסק של פטר והזאב פתר את הבעיה. הילד מרותק ואפילו כבר אומר "דיסק" (ל"ת) - המשיבון
6/3/2003  21:26 אצלנו עבדו רק שירים שאנחנו שרנו, בהדרגה עברנו לדיסקים (ל"ת) - צורית
6/3/2003  21:52 ייאושך הוא של רבות מאיתנו (למרות שזה בטח לא מנחם בפקק)... - רוית
6/3/2003  22:26 מעלליה של הודיני במכונית שלי - חני
6/3/2003  22:47 האם נראה לכן שזה קשור לתנוחה בסלקל? או אולי לעובדה שהם לבד מאחור? אנחנו קנינו - אוטוטו אמא
7/3/2003  06:20 למיטב ידיעתי - הכינוי 'הודיני' הומצא על ידי - אש"י
7/3/2003  11:02 תודה חמה לכל הבנות אני בטח היחידה כאן שהוצאתי את ליב מהכסא באמצע נסיעה ! מסוכן אבל לא הייתה לי ברירה .... (ל"ת) - מעיין של ליב
7/3/2003  11:50 יש ברירה !!! לעצור בצד !!!! (ל"ת) - hilli
7/3/2003  14:31 להוציא באמצע נסיעה??? חסר אחריות לחלוטין!!! - אלה
7/3/2003  14:35 להילי- באמצע כביש מהיר אי אפשר כי אין (ל"ת) - מעיין של ליב
7/3/2003  15:56 אצלנו מה שעובד כשכלין כל הקיצין זה ציצי - כן, בנסיעה, כששנינו חגורים או לפחות בן החלב. ואגב - זהר
7/3/2003  16:32 צר לי ביותר אבל ברצוני לחדד ולומר - אלה
7/3/2003  18:24 גרייט מיינדס טהינק אלייק - רותי קרני הורוביץ
7/3/2003  18:26 אלה, ומה אם התינוקת פשוט משתחררת חלקית ועצמאית? (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
7/3/2003  18:39 בשום פנים ואופן לא להוציא מהכסא !!!!! סכנת נפשות - שרי
7/3/2003  20:42 למעיין של ליב - הבעיה היתה לנו כ"כ מוכרת , הפיתרון קלטת קבועה - בייב
8/3/2003  07:51 תודה לכולם אקח לתשומת ליבי שבת שקטה:-))) (ל"ת) - מעיין של ליב
8/3/2003  08:53 אלה לרותי- אני לא אוהבת לענות תשובות כמו"ומה עם התינוקת תרצה לקפוץ מהגג" - אלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש