פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 16:46 אמא 11 מאת:
עמית, שיהיה בהצלחה. אצלי זה לא עבד, אז לא יכולה להחכים אותך כותרת:
אבל תעדכני אותנו, ויש עוד משהו, שלא נכנס בבקבוק של שמן קיק...
ס-ב-ל-נ-ו-ת...
:)
כמעט את כולם ילדתי בשבוע 42+5
ולפי איך שהם נראים התוצאות פשוט מדהימות...
(כמו פשטידה, לפעמים עוד 5 דקות בתנור והיא מקבלת את הצבע הכי מקסים...)


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  16:18 הי עמית, מצרפת לך לינק לדיון שהיה בנושא - אסנת ש.
9/3/2003  17:17 היי אוסנתוש, נהיית ממש שקלית, כל הכבוד לך :) (ל"ת) - בייב
9/3/2003  18:39 לאוסנת ש. ולשקליות אחרות - אני מחפשת בנרות את הדיון של רותי על הסיבות לאמהות - אגואיזם וכו' תוכלו לעזור לי? (ל"ת) - שוקו
9/3/2003  19:14 מזל טוב טלטל - סוז
10/3/2003  01:25 castor oil - Ilana Shemesh, natural midwife
10/3/2003  08:17 עמית - אצלי זה עבד, ביוק כפי שהסבירה אילנה. בהצלחה ולידה מצויינת לך. (ל"ת) - זהר
10/3/2003  10:28 לשוקו - זה? - ענת ב
10/3/2003  18:01 לענת ב - תודה תודה תודה! (ל"ת) - שוקו


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש