|
9/3/2003 16:46
|
אמא 11
|
מאת:
|
|
עמית, שיהיה בהצלחה. אצלי זה לא עבד, אז לא יכולה להחכים אותך
|
כותרת:
|
אבל תעדכני אותנו, ויש עוד משהו, שלא נכנס בבקבוק של שמן קיק... ס-ב-ל-נ-ו-ת... :) כמעט את כולם ילדתי בשבוע 42+5 ולפי איך שהם נראים התוצאות פשוט מדהימות... (כמו פשטידה, לפעמים עוד 5 דקות בתנור והיא מקבלת את הצבע הכי מקסים...)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|