אני מכירה סביבי לפחות שלושה סיפורים דומים (שבוע 12, 14 וחודש חמישי), ומחברות קרובות. אמנם ההפלות לא מאותה סיבה אבל אני יכולה לומר לך שלכולן המליצו להמתין לוסת אחת תקינה ולחזור ל "עבודה". היום לאחר שכולן כבר בהריון אני יכולה לומר לך שהמשותף לכולן היתה הגישה החיובית. האמונה שאם עשו זאת פעם אחת הן יעשו זאת פעם נוספת והידיעה שהן יכולות להיכנס להריון ואף לעבור אותו בהצלחה היא שמילאה אותן אנרגיות מחודשות. ליבי ליבי עליך ועל בעלך אני הייתי ממליצה לכם לקחת חופשה יחד (אולי בזמן הביוץ...) להיות פתוחים, לדבר על הכאב אך העיקר להיסתכל ולחשוב קדימה. אל תסתכלי על מה שיכול היה להיות אם... אלא רק על מה שעומד להיות - את עומדת להיכנס להריון ולעשות ילד נקודה ושום דבר לא יעצור אותך.. נכון??. חבל לבזבז אנרגיות ומחשבות על משהו שאי אפשר לשנות, במקום זה תחשבי איך את משקיעה את מלוא האנרגיות שלך בלעשות אהבה עם בעלך אהבה שתניב את הפרי המופלא מכל - ילד. אני מחזיקה לך אצבעות ושולחת לך חיבוק מלא באנרגיות חיוביות
|
תוכן התגובה:
|