פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 20:38 רונה מאת:
עינת - הכי חשוב לחשוב חיובי (קצת ארוך..) כותרת:
אני מכירה סביבי לפחות שלושה סיפורים דומים (שבוע 12, 14 וחודש חמישי), ומחברות קרובות. אמנם ההפלות לא מאותה סיבה אבל אני יכולה לומר לך שלכולן המליצו להמתין לוסת אחת תקינה ולחזור ל "עבודה". היום לאחר שכולן כבר בהריון אני יכולה לומר לך שהמשותף לכולן היתה הגישה החיובית. האמונה שאם עשו זאת פעם אחת הן יעשו זאת פעם נוספת והידיעה שהן יכולות להיכנס להריון ואף לעבור אותו בהצלחה היא שמילאה אותן אנרגיות מחודשות. ליבי ליבי עליך ועל בעלך אני הייתי ממליצה לכם לקחת חופשה יחד (אולי בזמן הביוץ...) להיות פתוחים, לדבר על הכאב אך העיקר להיסתכל ולחשוב קדימה. אל תסתכלי על מה שיכול היה להיות אם... אלא רק על מה שעומד להיות - את עומדת להיכנס להריון ולעשות ילד נקודה ושום דבר לא יעצור אותך.. נכון??. חבל לבזבז אנרגיות ומחשבות על משהו שאי אפשר לשנות, במקום זה תחשבי איך את משקיעה את מלוא האנרגיות שלך בלעשות אהבה עם בעלך אהבה שתניב את הפרי המופלא מכל - ילד.
אני מחזיקה לך אצבעות ושולחת לך חיבוק מלא באנרגיות חיוביות

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  18:27 קראתי-נזכרתי-ועלו לי דמעות בעיניים - גםאני
9/3/2003  20:50 תודה לגםאני - עינת
9/3/2003  21:15 חושבים על הריון הבא, מכינים את הגוף אליו - איילה
9/3/2003  22:20 לעינת - גםאני
9/3/2003  22:24 עינת יקרה ( וגם מילה בסוף לגם אני..) - שרי
9/3/2003  22:51 לשרי - גםאני
9/3/2003  23:07 לגםאני... - שרי
9/3/2003  23:22 לשרי-שמחה שיש אנשים כמוך - גםאני
9/3/2003  23:34 תודה! (ל"ת) - שרי
9/3/2003  23:56 ההריון שאחרי - קרן
10/3/2003  10:20 לעינת - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש