אני בדרך כלל מאוד פתוחה ומאוד מדברת על דברים אישיים בלי בעיה. ביום של ההפלה וכל השבוע אחרי לא הסכמתי לדבר עם אף אחד חוץ מאשר עם בעלי ואמא שלי (שעברה את זה גם, ואם אפשר להגיד משהו טוב על ההפלה זה שהיא חיזקה לי את הקשר עם אמא שלי). אחותי וחברה שלי ידעו מה עובר עלי ולא הסכמתי לדבר איתן, הייתי שקועה כל כולי בתוך האבל שלי ולא רציתי כלום מאף אחד.
אני כותבת ובוכה. זה היה הסיוט שלי, הדבר שהכי פחדתי ממנו והסיוט התגשם..
אני מקווה שהוא יהיה מאחורי מהר. ביום חמישי נולד לחברה שלי בן, בשבת ביקרתי אותה בבית חולים. לא הפסקתי לבכות. אחרי ההפלה הזאת זה נראה לי ממש נס שזה מצליח...
|
תוכן התגובה:
|