נכנסתי שוב לפורום וישר בדקתי מה ענו לך ושוב יורדות לי דמעות.לא חשבתי שאגיב כך אחרי יותר משלוש שנים.חבל שאני לא יכולה להיות כמוך- יותר פתוחה ולשתף,זו דרך טובה לפרוק מתחים ולהתעודד.ראיתי מה שכתבו לך ואני מסכימה.אני חושבת שאנחנו הנשים שחוו הפלה טבעית יכולות באמת להבין את גודל האובדן. מקווה שהסביבה שלך לא ניחמה אותך במשפט האולטימטיבי: לא נורא יהיה עוד אחד. אני שונאת שאומרים את זה, הם כביכול מזלזלים בערך החיים ובחוויה שחווינו.מחכה בקוצר רוח להודעה שלך על ההריון הבא (בעזרת השם, בלי עין הרע). ותעשי טובה, אל תגלי לאף אחד חוץ מהמשפחה הקרובה ישר על ההתחלה, חכי לפחות שלושה חודשים. ככה אני עשיתי והמון נשים גם לא דתיות עושות היום בגלל עין הרע-אם לא יועיל בטח לא יזיק.
|
תוכן התגובה:
|