פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 22:20 גםאני מאת:
לעינת כותרת:
נכנסתי שוב לפורום וישר בדקתי מה ענו לך ושוב יורדות לי דמעות.לא חשבתי שאגיב כך אחרי יותר משלוש שנים.חבל שאני לא יכולה להיות כמוך- יותר פתוחה ולשתף,זו דרך טובה לפרוק מתחים ולהתעודד.ראיתי מה שכתבו לך ואני מסכימה.אני חושבת שאנחנו הנשים שחוו הפלה טבעית יכולות באמת להבין את גודל האובדן. מקווה שהסביבה שלך לא ניחמה אותך במשפט האולטימטיבי: לא נורא יהיה עוד אחד. אני שונאת שאומרים את זה, הם כביכול מזלזלים בערך החיים ובחוויה שחווינו.מחכה בקוצר רוח להודעה שלך על ההריון הבא (בעזרת השם, בלי עין הרע). ותעשי טובה, אל תגלי לאף אחד חוץ מהמשפחה הקרובה ישר על ההתחלה, חכי לפחות שלושה חודשים. ככה אני עשיתי והמון נשים גם לא דתיות עושות היום בגלל עין הרע-אם לא יועיל בטח לא יזיק.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  18:27 קראתי-נזכרתי-ועלו לי דמעות בעיניים - גםאני
9/3/2003  20:38 עינת - הכי חשוב לחשוב חיובי (קצת ארוך..) - רונה
9/3/2003  20:50 תודה לגםאני - עינת
9/3/2003  21:15 חושבים על הריון הבא, מכינים את הגוף אליו - איילה
9/3/2003  22:24 עינת יקרה ( וגם מילה בסוף לגם אני..) - שרי
9/3/2003  22:51 לשרי - גםאני
9/3/2003  23:07 לגםאני... - שרי
9/3/2003  23:22 לשרי-שמחה שיש אנשים כמוך - גםאני
9/3/2003  23:34 תודה! (ל"ת) - שרי
9/3/2003  23:56 ההריון שאחרי - קרן
10/3/2003  10:20 לעינת - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש