פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 23:22 גםאני מאת:
לשרי-שמחה שיש אנשים כמוך כותרת:
זה בסדר מתוקה, הפניה שלך היתה כל כך מנומסת ועדינה וגם לעניין במקרים מסויימים שגם אם רצית לא יכלת לפגוע.שמחה שיש אנשים רגישים כמוך בפורום.המון אהבה גם לך ולמשפחתך

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  18:27 קראתי-נזכרתי-ועלו לי דמעות בעיניים - גםאני
9/3/2003  20:38 עינת - הכי חשוב לחשוב חיובי (קצת ארוך..) - רונה
9/3/2003  20:50 תודה לגםאני - עינת
9/3/2003  21:15 חושבים על הריון הבא, מכינים את הגוף אליו - איילה
9/3/2003  22:20 לעינת - גםאני
9/3/2003  22:24 עינת יקרה ( וגם מילה בסוף לגם אני..) - שרי
9/3/2003  22:51 לשרי - גםאני
9/3/2003  23:07 לגםאני... - שרי
9/3/2003  23:34 תודה! (ל"ת) - שרי
9/3/2003  23:56 ההריון שאחרי - קרן
10/3/2003  10:20 לעינת - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש