אין לי מושג מה קרה, אבל הפשושה שלי הפסיקה לאהוב את מרק הצהריים. בבוקר היא טורפת מחית פירןת בתענוג אבל בצהריים נדא! כבר היינו בשלב המרק עם העוף ואני חזרתי לניסיוניות ההתחלה, רק בבטה, בטטה עם קישוא, רק גזר, תפוח אדמה, עם קצת פרזויליה בלי, עם סלרי בלי, עם פלח כרובית,,,,, אני כבר חסרת אונים, ויוצא שהיא בסופו של דבר אוכלת, מנה של תחליף חלב, כי אין לי חלב לשעות היום האלו. מה עושים?????
|
תוכן התגובה:
|