אני הייתי פשוט מורידה הילוך. אין לי ספק שהיא חשה את הלחץ שלך בעניין. פשוט תפסיקי לנסות. להציע שוב לאחר כמה ימים אפילו, לא לעשות מהאוכל עניין (וזה נכון גם בגילאים מאוחרים יותר). אין לי ספק שהיא תחזור לאכול! מיכאל עשה "שביתת אוכל" לאחר שהוא כבר התחיל לאכול, השביתה נמשכה יותר מחודש (!) והנה רק אתמול, לאט לאט הוא התחיל לאכול שוב. אל תדאגי, לכיתה א' היא תגיע עם סנדוויץ' ולא עם בקבוק תמ"ל ((-:
|
תוכן התגובה:
|