פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/3/2003 21:52 נירה מאת:
תמי, אולי פשוט להפסיק לנסות?... כותרת:
אני הייתי פשוט מורידה הילוך. אין לי ספק שהיא חשה את הלחץ שלך בעניין.
פשוט תפסיקי לנסות. להציע שוב לאחר כמה ימים אפילו, לא לעשות מהאוכל עניין (וזה נכון גם בגילאים מאוחרים יותר). אין לי ספק שהיא תחזור לאכול! מיכאל עשה "שביתת אוכל" לאחר שהוא כבר התחיל לאכול, השביתה נמשכה יותר מחודש (!) והנה רק אתמול, לאט לאט הוא התחיל לאכול שוב.
אל תדאגי, לכיתה א' היא תגיע עם סנדוויץ' ולא עם בקבוק תמ"ל ((-:

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  20:18 לצערי אין לי תשובה - אבל שאלת האכלה לבת 7.5 חודשים - תמי.ד.
9/3/2003  21:04 אולי שינוי תנוחת האכלה תעזור ולתמי ד. - ענברית
10/3/2003  08:05 תמי, אולי תנסי לתת את המרק לארוחת הערב? - שרון-ש
10/3/2003  15:17 תמי, יש תינוקות שפשוט לא אוהבים אוכל מרוסק - מרב ב
10/3/2003  16:59 אוי. - ליאתיתי
10/3/2003  20:38 תודה לכולן - לצערי מצבינו לא משתפר.. - תמי.ד
10/3/2003  21:57 הצילולית... - נירה
11/3/2003  16:40 נירה - כנראה שיש משהו בדברייך... - תמי.ד.


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש