פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
10/3/2003 22:50
שבית
מאת:
ידוע לי על מצב של אלרגיה לזרע
כותרת:
כמו שגילי אמרה זה יכול להיות פטריה, או אלרגיה לזרע שיכולה להתבטא בפריחה בנרתיק. אבל אני לא איש מקצוע לכן כדאי להתייעץ עם מישהו כזה.
שבית.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/3/2003 19:55
תמיד?
-
iriti
9/3/2003 20:17
יש שיטות רומנטיות יותר...
-
רונה
9/3/2003 21:19
רונה
-
איריס אשוח
9/3/2003 21:50
זה מאד נשמע כמו פטריה! שווה לבדוק
-
גילי אבישי
10/3/2003 05:22
נסי ללבוש מיד תחתונים עם אולדייז, זה יכול לסדר יובש מבורך... (ל"ת)
-
אמא 11
10/3/2003 17:50
אני גם לא אוהבת להשאר עם נוזל הזרע ולכן אנחנו מתקלחים יחד וזה נעשה נחמד (ל"ת)
-
אלמוניתי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש