פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
10/3/2003 22:50 שבית מאת:
ידוע לי על מצב של אלרגיה לזרע כותרת:
כמו שגילי אמרה זה יכול להיות פטריה, או אלרגיה לזרע שיכולה להתבטא בפריחה בנרתיק. אבל אני לא איש מקצוע לכן כדאי להתייעץ עם מישהו כזה.
שבית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/3/2003  19:55 תמיד? - iriti
9/3/2003  20:17 יש שיטות רומנטיות יותר... - רונה
9/3/2003  21:19 רונה - איריס אשוח
9/3/2003  21:50 זה מאד נשמע כמו פטריה! שווה לבדוק - גילי אבישי
10/3/2003  05:22 נסי ללבוש מיד תחתונים עם אולדייז, זה יכול לסדר יובש מבורך... (ל"ת) - אמא 11
10/3/2003  17:50 אני גם לא אוהבת להשאר עם נוזל הזרע ולכן אנחנו מתקלחים יחד וזה נעשה נחמד (ל"ת) - אלמוניתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש